Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:70
Wczoraj:1212
W tygodniu:7400
W miesiącu:18745
Ogólnie:3399304

Kto jest online

2
Online

niedziela, 16, grudzień 2018 01:54

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Zawsze przychodzi taki dzień, w którym stwierdzamy, że pora na zmiany. Jednym przybyło parę kilo i chcą schudnąć, inni chcą zbudować masę mięśniową, a jeszcze inni po prostu poprawić swoją kondycję i zdrowie. I to jest już połowa sukcesu, że zamierzamy wziąć się za siebie. A tu należy wiedzieć, że zachowany musi być rozsądek i trzeba odpowiednio się przygotować. Niestety ale efekty nie przychodzą od razu, kluczem do sukcesu jest systematyczność i cierpliwość. Przekroczyłeś próg klubu sportowego i co dalej?...

Zastanawiasz się od czego zacząć trening, najpierw wyznacz sobie cel, jaki chcesz osiągnąć. Na początku trzeba zdecydować, czy chce się zgubić wagę, czy zbudować masę mięśniową. Bo niestety ale nie da się osiągnąć wszystkiego naraz. Rodzaj treningu oraz dieta trzeba dostosować do zamierzanych efektów. Jeżeli dopiero co się zaczyna swoją przygodę z siłownią, należy opanować prawidłową technikę korzystania z urządzeń. Możemy zapoznać się działaniem poszczególnych urządzeń samemu na przykład czytając o nich, oglądając filmiki instruktażowe lub przy pomocy instruktora. Wiedza ta jest niezbędna, abyśmy nie nabawili się kontuzji. Nie należy zapominać o rozgrzewce. Każda aktywność fizyczna powinna być poprzedzona ćwiczeniami rozgrzewającymi, które zniwelują ryzyko kontuzji i uczynią trening wydajniejszym. Przed treningiem siłowym należy rozciągać się dynamicznie np. pobiegać na bieżni lub pojeździć rowerkiem stacjonarnym. Należy pamiętać też o odpowiednim nawodnieniu. Bez wody nie wychodź na trening, oddany do niej sok z cytryny uzupełni wypłukane podczas intensywnego treningu elektrolity. Dieta. Jeśli waga ma spadać, poza treningiem na siłowni trzeba zadbać o odpowiednie żywienie. Zasada jest prosta, trening i dieta powinny być tak ułożone, by ćwiczenia spalały więcej kalorii, niż pokarmy dostarczane do organizmu. Wygodny strój i buty, najlepiej z materiałów, które dobrze odprowadzają pot i które są przewiewne, co zapobiegnie przegrzaniu. Ważny jest też odpoczynek po treningu. Bywa, że w pogoni za wymarzonymi efektami nie potrafimy zachować zdrowego rozsądku, co może doprowadzić do przetrenowania. Dajmy więc odpocząć mięśniom. Inaczej dobrze się nie zregenerują i nie będą mieć mocy do budowy. Teraz już bez żadnych wątpliwości można zaczynać swoją przygodę z siłownią.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 495 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO