Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1
Wczoraj:1172
W tygodniu:5792
W miesiącu:22890
Ogólnie:3546321

Kto jest online

6
Online

sobota, 20, kwiecień 2019 00:04

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dzięki ćwiczeniom na kręgosłup wzmocnimy mięśnie pleców i zapobiegniemy ich bólom. Ćwiczenia pomogą nam gdy bóle pleców pojawiają się rzadko i są związane z przeciążeniami. Ćwiczenia jakie należy wykonywać to rozluźniające, rozciągające, mobilizujące i wzmacniające. Ćwiczenia mobilizujące, mają one za zadanie wstępnie uelastycznić dolny odcinek pleców i przygotować do ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie, wzmacniają one mięśnie przykręgosłupowe...

co wpływa na to że są silniejsze i lepiej sobie radzą z występującymi na co dzień przeciążeniami. Ćwiczenia rozciągające, mają one za zadanie rozluźnić dolny odcinek kręgosłupa i zapobiegać przykurczom. W szczególności powinniśmy kłaść nacisk na rozciąganie mięśni kulszowo-goleniowych. Oczywiście lepsza jest profilaktyka niż leczenie. Dlatego każdy z nas powinien poświęcić trochę swojego czasu na regularne ćwiczenia kręgosłupa. Będziemy mogli wtedy cieszyć się zdrowym, nie przynoszącym bólu kręgosłupem.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 281 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO