Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:81
Wczoraj:1076
W tygodniu:81
W miesiącu:25148
Ogólnie:3302452

Kto jest online

4
Online

poniedziałek, 24, wrzesień 2018 03:29

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 

Jeśli chcesz mieć silne nogi oczywiste jest, że nie możesz pomijać treningu nóg. Jednak co w sytuacji, kiedy trenujesz je regularnie, a i tak nie odczuwasz progresu siłowego? Oto 5 największych błędów, które ludzie popełniają podczas próby uzyskania silnych nóg. Upewnij się, że nie robisz żadnego z nich. Unikanie przysiadów. Najbardziej oczywistym powodem na to, że Twoje nogi nie są silne to nie wykonywanie przysiadów. Co prawda niektóre osoby mają kontuzje, które im na to nie pozwalają. Wtedy nie robienie tego typu ćwiczeń na nogi jest zrozumiałe. Ale każda zdrowa osoba powinna robić jak najwięcej przysiadów...

Oczywiście można je zastąpić innymi ćwiczeniami na nogi typu; wypychanie na maszynie, przysiady na maszynie Smith czy uginanie nóg, ale korzyści z nich wychodzą blado w porównaniu z prawidłowo wykonanymi przysiadami. Nie wykonywanie przysiadów w pełnym zakresie. Jeśli robisz przysiady to świetnie. Ale czy robisz je w pełnym zakresie ruchu? Przez pełne przysiady rozumiemy pozycję poniżej równoległej, kolec biodrowy znajduje się poniżej linii kolan. Pełne przysiady lepiej kształtują siłę i wytrzymałość mięśni niż te wykonywane tylko do kąta 90 stopni. Dodatkowo ćwiczenie to, wbrew wielu mitom, nie obciąża kolan. Wręcz przeciwnie-pełne przysiady przyczyniają się do wzmocnienia struktur kolana i pomagają w zapobieganiu urazom. Robienie długich, powolnych treningów cardio. Nie wszystkie treningi cardio są sobie równe. Jeśli godzinami powoli biegasz lub chodzisz na bieżni w rzeczywistości możesz zmniejszyć swoją siłę. Jedno z badań wykazało, że połączenie treningu siłowego i wytrzymałościowego mogą hamować rozwój siły. Więc jaki jest najlepszy trening cardio na przyrost siły? Odpowiedź jest prosta-trening interwałowy(HIIT). Tego typu trening może dać lepsze efekty dla układu krążenia przy jednoczesnym zachowaniu masy mięśniowej i siły. Brak stopniowego zwiększenia ciężaru. Gdy wywierasz stres na swoje ciało, sprawiasz, że musi się ono dostosować. W ten sposób się zmienia, aby być lepiej przygotowanym na stres w przyszłości. Jeśli na siłowni zrobisz 4 serie po 10powtórzeń w każdym tygodniu z tym samym ciężarem, Twój organizm przystosuje się do tego wysiłku. Wtedy najlepiej zwiększyć wywierany na organizm stres poprzez dodanie większej ilości powtórzeń, więcej serii, większego ciężaru lub skrócenie okresów odpoczynku. Zbyt mało białka. Odżywianie to bardzo szeroki temat, dlatego tutaj skupimy się na białku, które pomaga budować mięśnie, a tym samym i siłę. Wytyczne dotyczące spożycia tego makroskładnika są inne dla osób, które nie ćwiczą, dla tych którzy ćwiczą by utrzymać formę i dla osób zwiększających siłę. Dla sportowców intensywnie ćwiczących konieczne jest spożywanie co najmniej 2g białka na 1 kg masy ciała.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 330 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO