Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:222
Wczoraj:2141
W tygodniu:3723
W miesiącu:30758
Ogólnie:2201382

Kto jest online

8
Online

środa, 24, sierpień 2016 08:03

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

Sterydy anaboliczne "Czarna Księga - Cała Prawda"

Czarna Księga

DOPING IN BODYBUILDING - JOHN BULL

Doping in bodybuilding - John Bull

Wybraliście się do centrum Lublina i nie macie gdzie zaparkować?

Myślicie o otwarciu nowego biznesu lecz brakuje wam lokalu

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą wynajmu powierzchni usługowo - handlowych o pow. 36m2, 37m2 i 660 m2 ,    

Oferta wynajmu lokali użytkowych - Dawne kino Wyzwolenie

 Zapraszam do zapoznania się z programem trzeciego modułu, Duo szkolenia na trenera Sylwetki w Kulturystyce i Fitness. Termin kolejnego zjazdu to 3-4 września. Wszystkich uczestników a także tych, którzy chcieliby jeszcze dołączyć do sylwetkowiczów, serdecznie zapraszamy. Są jeszcze wolne miejsca! Zapisz się już dziś i korzystaj z wiedzy najlepszych szkoleniowców! Leszek Michalski znakomity trener, dietetyk, były szkoleniowiec kadry narodowej juniorów w kulturystyce. Zapraszamy do skorzystania również z innych szkoleń organizowanych przez Stowarzyszenie Sylwetka, więcej informacji znajdziecie na stronie www.sylwetka.org .

 Mamy przyjemność zaprosić na profesjonalne seminarium z zakresu żywienia i suplementacji. Jeżeli chcesz uzyskać sprawdzone porady w zakresie prawidłowego i bezpiecznego dla zdrowia  przygotowywania potraw, kuchni pozwalającej zachować szczupłą sylwetkę- dobrze trafiłeś. Jeżeli chcesz dowiedzieć się dlaczego od wielu miesięcy bezskutecznie próbujesz zbudować imponującą muskulaturę lub trwale schudnąć-  również to szkolenie kierowane jest do Ciebie!  Modelowanie sylwetki rozpoczyna się tak naprawdę w kuchni. Naszym celem jest położenie kresu popularnym mitom panującym w zakresie żywienia i podstawowej suplementacji. Poza przekazywaniem fachowej, praktycznej wiedzy będziemy na żywo przygotowywać bezpieczne dla zdrowia, dietetyczne dania, które będziecie mogli spróbować. Szkolenie kierujemy do wszystkich chcących ugruntować swoją świadomość żywieniową. 

 

Książka jest bardzo bogato ilustrowana, a także można w niej przeczytać wiele unikalnych dokumentów związanych z pracą tego wielce zasłużonego dla polskiego boksu trenera, który przez wiele lat był "prawą ręką" słynnego Feliksa Stamma. Tę pozycję powinien mieć w swojej bibliotece każdy - nie tylko sympatycy sportu, bo jest w niej zawarta nie tylko historia boksu, ale znakomicie oddany klimat lat przedwojennych, czasu okupacji hitlerowskiej, okresu PRL-u, po ostatnią dekadę XX wieku.

Pewnie każdy z nas jest w stanie wytłumaczyć czym jest mrożenie. Jest to proces, który można by opisać skomplikowanymi technicznymi słowami, ale myślę, że wystarczy stwierdzenie, że zamrażanie żywności jest sposobem konserwacji, który ma przedłużyć żywotność żywności, zapobiec psuciu i rozwojowi drobnoustrojów. Zamrażanie żywności to najzdrowszy i najłatwiejszy sposób na jej konserwację.

Jako matka sama wiem, że wychowanie i wpojenie dziecku wartości nie jest łatwym zadaniem. Dopilnowanie zdrowego odżywiania to nie lada wyzwanie, sama często ulegam prośbom o "pepsi",  czy "frytki" podczas wakacyjnego urlopu... Ale musimy pamiętać, że to kim nasze dzieci będą w przyszłości w dużej mierze kształtujemy my – rodzice. To samo dotyczy ich zdrowia oraz nawyków żywieniowych. Niestety wciąż popełniamy błędy i w tym zakresie, stąd co piąte dziecko w polskiej szkole ma nadwagę.  Jakie są najczęściej popełniane przez rodziców błędy w odżywianiu dzieci?

Panująca od jakiegoś czasu i ciesząca się niesłabnącą popularnością moda na zdrowe odżywianie wywołała ożywioną dyskusję na temat równie istotny, a mianowicie sposób przyrządzania posiłku. Aby zachować zdrowy tryb życia, ważna jest nie tylko dieta, często sprowadzająca się do zakupu zdrowych i ekologicznych produktów, polecanych zewsząd przez specjalistów od odżywiania, którymi dziś mianuje się wiele osób. Równie ważny jest proces przygotowywania posiłku. Poddanie pokarmu odpowiedniej obróbce termicznej pozwala zachować to co najważniejsze – jego smak, zapach i wartości odżywcze. Istnieje wiele metod sporządzania posiłków. W kuchni przeciętnego Polaka od wielu pokoleń króluje niepodzielnie tradycyjne smażenie, pieczenie, gotowanie. Która z tych metod jest najzdrowsza dla organizmu?

2/3 wakacji za nami, dlatego pora podkręcić tempo. Niestety, nie jest to tak proste jak się wydaje, tym bardziej, że przy wzmożonym wysiłku znacznie bardziej narażamy stawy na kontuzje. Dlatego przed rozpoczęciem każdego ćwiczenia warto poznać prawidłowe zasady jego wykonania. Od tego, jak dobrze zadbamy o stan naszych stawów w młodości zależy nasza kondycja i pełna mobilność w przyszłości. Czynniki takie jak starzenie, intensywne treningi czy nadmierna masa ciała, mogą zwiększać ryzyko kontuzji i niszczenia stawów.

Trenowanie sportów walki wymaga wielu wyrzeczeń. Trzeba zadbać nie tylko o silne mięśnie, ale również o wydolność i ogólną sprawność fizyczną. Należy wylać mnóstwo potu i ciężko pracować, by odpowiednio wyrzeźbić swoje ciało. Zbędne kilogramy mogą okazać się balastem, a przecież szybkość i refleks są bardzo potrzebne do bycia dobrym pięściarzem. Ważna jest też technika, dlatego na jej ćwiczenie trzeba poświęcić sporo czasu.

 Sport to jeden z najlepszych sposobów na rozładowanie napięcia i odreagowanie negatywnych emocji. Sporty kontaktowe nadają się do tego najlepiej. Warto podkreślić, że wbrew stereotypom nie są to typowo męskie dyscypliny. Boks coraz częściej jest wybierany przez kobiety. Daje wiele korzyści, nie tylko wzmacnia ciało, ale przede wszystkim dobrze wpływa na psychikę. Jeśli boks wydaje ci się ciekawym sportem, nie wahaj się i wybierz się na pierwszy trening do KS PACO przy ul. Zana 72 lub przy ul. Kiepury 5b.

Trening bokserski jest jednym z najefektywniejszych ćwiczeń ogólnorozwojowych. Wzmacniamy dzięki niemu siłę, elastyczność, refleks, wydolność oraz psychikę. Zaczynając przygodę z boksem musimy jednak zwrócić uwagę na kilka bardzo istotnych kwestii, które nie tylko pozwolą nam szybciej rozwijać umiejętności, ale również sprawią, że w pełni wykorzystamy potencjał drzemiący w naszym ciele. I choć w pierwszej kolejności należałoby w tym miejscu wymienić szeroko pojętą dyscyplinę, dziś skupimy się przede wszystkim na zagadnieniach natury "stricte" technicznej.

Lato to czas, gdy pomidory mają okazję dojrzeć w pełnym słońcu, dzięki czemu są najbardziej aromatyczne i smaczne. Pomidory dostępne są co prawda cały rok, jednak to latem możemy delektować się smakiem polskich pomidorów, podczas gdy te dostępne zimą pochodzą głównie z Hiszpanii. Pomidory to jedne z najbardziej popularnych warzyw w Polsce.

Każdy z nas wie, że w przypadku uprawiania dowolnej dyscypliny sportu bardzo ważna jest regularność i systematyczność. Krótkie wakacje od ćwiczeń czy opuszczanie pojedynczych treningów zdarzają się każdemu – co jednak w przypadku, gdy zmuszeni byliśmy zrobić znacznie dłuższą przerwę? Choroba, wyjazd, natłok obowiązków… To wszystko może sprawić, że nasza ciężko wypracowana sprawność fizyczna i osiągnięte rezultaty w mgnieniu oka gdzieś znikną. Jak więc wrócić do ćwiczeń po przerwie tak, aby skutecznie i bezpiecznie odzyskać dawną formę?

Narastająca moda na bycie „fit” sprawia, że wszyscy chcą dobrze wyglądać i zdrowo się odżywiać. Oprócz systematycznych treningów i odpowiedniej diety ważne są suplementy, które uzupełniają niedobory witamin czy składników mineralnych. Shaker jest nieodłącznym elementem treningu zarówno przed, w trakcie, jak i po nim. Aby nie wyrzucić pieniędzy w błoto, warto dowiedzieć się, jakiego rodzaju shaker będzie dla nas odpowiedni i spełni nasze oczekiwania.

Ojojoj cóż to za cudeńko :) Toż to ulubiony zestaw dziewczyn z recepcji - a przede wszystkim mój i takiej jednej blondyny ;) Spisuje się doskonale na treningu jak i podczas szalonego wypadu na weekend, kiedy bez przerwy trzeba prowadzić samochód... kilka, ładnych godzin ;) Ale przede wszystkim trzeba go stosować z głową i nie przesadzać , bo głównym jego przeznaczeniem jest ekstremalny wysiłek na treningu !

Kwasy omega-3, omega-6 i omega-9 należą do niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Do tego byśmy byli zdrowi, potrzebna jest odpowiednia proporcja wszystkich kwasów nienasyconych, każdy z nich pełni bowiem w organizmie odmienną rolę. 

 Co drugi Polak waży więcej, niż powinien. To efekt złych nawyków żywieniowych i siedzącego trybu życia, ale także - jak udowodnili naukowcy - działania genu, który jest odpowiedzialny za powstawanie komórek tłuszczowych. Nadwaga to nie tylko problem estetyczny, stanowi prostą drogę do otyłości - choroby cywilizacyjnej XXI wieku? 

Nadwaga, czyli zwiększona masa ciała w stosunku do przyjętych norm, może prowadzić do groźnej w skutkach otyłości, czyli nadmiaru tkanki tłuszczowej pod skórą i w organach wewnętrznych. O ile nadwaga to defekt estetyczny, o tyle otyłość to już poważny problem medyczny. Otyłość jest bowiem przyczyną wielu chorób, które mogą prowadzić do przedwczesnej śmierci.

Nikt nie lubi się nudzić, ale jak już przychodzi ta nuda to nie jest to ciekawy stan ;) bo prowokuje potrzebę przełamania, prowadzącą najczęściej do podejmowania rozmaitych czynności, które niestety nie zawsze są rozsądne i zdrowe. Niekiedy zdarza się, że to właśnie nuda skłania nas do sięgania po niskojakościowe produkty żywnościowe i potęguje chęć objadania się nimi bez umiaru. Skutkiem tego jest pogorszenie kompozycji sylwetki, a w dalszym etapie – obniżenie kondycji zdrowotnej.

Nasz klubowy kolega, sympatyczny i zawsze uśmiechnięty Piotrek Hałamaj wygrał w konkursie trening z naszym mistrzem w kulturystyce, Dominikiem Hałasem. Zawodnik Klubu Paco przygotowuje się do tegorocznych jesiennych występów na scenie i na pewno nas zaskoczy nie tylko swoją świetną formą! Jest w trakcie przygotowań, co z resztą widać :)

 Jajka cenimy przede wszystkim za smak, jednak dietetycy podkreślają ich wartości odżywcze, są one bowiem bogatym źródłem substancji odżywczych – choć mniej więcej trzy czwarte masy każdego jajka to woda, to jednak 12-13 proc. każdego z nich to białko, około 10 proc. to tłuszcz, a około 1 proc. to cukry proste. Jajka są też cennym źródłem witamin. Zawierają dużo witaminy A i D, a także niektóre witaminy z grupy B. Jest w nich też kwas pantotenowy, fosfor, potas, wapń, żelazo, magnez. W żółtku jest też luteina, która ma dobroczynny wpływ na oczy.

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy

















 





















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 478 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO