Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:708
Wczoraj:3672
W tygodniu:7833
W miesiącu:22994
Ogólnie:3257910

Kto jest online

15
Online

piątek, 17, sierpień 2018 10:49

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na równowagę poprawiają koordynację ruchową oraz wzmacniają mięśnie głębokie. Ćwiczenia te wpływają na prawidłową postawę oraz zapobiegają kontuzjom, urazom i upadkom. Ćwiczenia te są idealne dla rekonwalescentów i sportowców zarówno amatorów jak i zawodowców. Powinny one znaleźć się w planie treningowym każdego z nas, bez względu jaką dyscyplinę sportową się uprawia, odpowiednia stabilizacja ciała zwiększa efektywność wykonywanych ruchów. Są również polecane osobom z bólami kręgosłupa. Pomagają wyrobić prawidłowe nawyki ruchowe,

dzięki czemu na co dzień nie będziemy nadwyrężać kręgosłupa. Osoby mniej wysportowane dzięki ćwiczeniom na równowagę zadbają o prawidłową postawę oraz wyrobią właściwe nawyki ruchowe. Przykładowe ćwiczenie na równowagę to na przykład stanie na jednej nodze. Należy stanąć prosto, patrzeć przed siebie, ugiąć nogę potem unieść kolano, można rozłożyć szeroko ramiona, wytrzymać w tej pozycji około 10 sekund. Robimy 3 powtórzenia i zmieniamy nogę. Następne ćwiczenie to przysiad na palcach; złączone stopy,plecy prosto, brzuch wciągnięty oraz mocno napięte pośladki. Ręce rozkładamy na bok, stań na palcach i robimy przysiad. Wracamy do pozycji początkowej i powtarzamy ćwiczenie kilka razy. Następne ćwiczenie to passe zamknięte i otwarte; stoimy prosto ze złączonymi stopami, na palcach z rękoma rozłożonymi na bok. Uginamy nogę i unosimy ją do góry na wysokość biodra, stoimy cały czas na palcach, pozycja zamknięta. Pozycja otwarta delikatnie przesunąć kolano ugiętej nogi w bok tak aby utworzył się kąt prosty pomiędzy udami. Wróć do passe zamkniętego i opuść nogę. Robimy po 3 powtórzenia na każdą stronę. Następne to jaskółka, bardzo popularne ćwiczenie na równowagę. Złączone nogi, pozycja wyprostowana, pochylamy tułów w przód a jedna nogę równocześnie wysuwamy w tył. Wytrzymujemy w tej pozycji około 6 sekund nie chwiejąc się i zmieniamy nogę, powtarzamy trzy razy. Stanie na bosu, stajemy i próbujemy utrzymać równowagę. Ćwiczenia z piłką, układamy piłkę przed sobą, klękamy na niej podpierając się rękoma podłoża. Ręce mają być wyprostowane. Następnie usiądź na piętach na piłce i balansuj ciałem tak by się nie przewrócić.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 471 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO