Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:171
Wczoraj:1064
W tygodniu:2596
W miesiącu:17757
Ogólnie:3252673

Kto jest online

3
Online

środa, 15, sierpień 2018 07:32

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na leżąco idealnie się sprawdzają kiedy mamy gorszy dzień lub kiedy brakuje nam energii i siły na trening. Ćwiczenia na leżąco to także bezpieczny trening dla osób po urazach i kontuzjach. Ćwiczenia te wzmocnią mięśnie całego ciała, w tym brzucha, ud i pośladków, a także stabilizują sylwetkę. Ćwiczenia na leżąco rozwijają siłę mięśniową i poprawiają zmysł równowagi. Przykładowe ćwiczenia na leżąco to między innymi...

supermen, leżymy na brzuchu twarzą do podłogi, ramiona wyciągnięte do przodu przed siebie, unosimy ręce i nogi, wytrzymujemy chwile i powoli opuszczamy, ćwiczenie powtarzamy przez około minuty. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie pleców i pośladków. Następne przykładowe ćwiczenie to podnoszenie nóg i tułowia, leżymy na prawym boku, prawą ręką łapiemy lewe biodro, druga ręka leży na podłodze naprzeciwko ramienia, prawa noga ugięta, a lewa podniesiona na wysokość bioder, unosimy tułów na lewej dłoni aż łokieć się wyprostuje, ćwiczenie powtarzamy i przechodzimy na drugi bok. Dzięki temu ćwiczeniu wymodelujemy uda, pośladki i ramiona. Następne ćwiczenie to podnoszenie nóg leżąc na brzuchu, leżymy na brzuchu, ręce splecione nad głową, czoło oparte na przedramionach, nogi ugięte w kolanach pod kątem prostym, podnosimy nogi do góry. Ćwiczenie to ujędrni pośladki i uda. Następne to ćwiczenie z piłką między nogami, leżymy na brzuchu, tułów uniesiony wsparty na przedramionach, nogi wyprostowane i złączone razem, unosimy biodro lewe, prawa noga wyciągnięta lekko przed siebie, piłkę umieszczamy między udem a łydką, w tej pozycji unosimy nogę do góry, powtarzamy raz z jedną raz drugą nogą. Ćwiczenie na mięśnie pośladkowe. Wymienić można jeszcze takie ćwiczenia jak; plank z noszeniem nogi, niepełne brzuszki ze skrętem tułowia, dzięki temu ćwiczeniu wzmocnimy mięśnie skośne brzucha, ćwiczenia z ciężarkiem, ćwiczenia te wzmocnią mięśnie brzucha i ramion.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 402 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO