Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:170
Wczoraj:1137
W tygodniu:2414
W miesiącu:20739
Ogólnie:3189236

Kto jest online

4
Online

środa, 20, czerwiec 2018 03:46

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Sam fakt, że uczęszczamy na siłownię to jeszcze nie wszystko, bardzo ważna jest jakość przeprowadzanego przez nas treningu. Niektórzy spędzają na siłowni całe dnie a efektów treningu i tak nie widać. Robiąc trening należy wiedzieć jak go prawidłowo przeprowadzić, aby przyniósł jak najwięcej korzyści. Aby były efekty trening należy połączyć z dietą oraz trybem życia...

Same ćwiczenia nie pomogą nam ani w odchudzaniu ani w wyrzeźbieniu sylwetki jeżeli nie jesteśmy w stanie pohamować apetytu na niezdrowe produkty. Dieta i trening są zależne od siebie, dieta nie da efektu bez aktywności, tak i aktywność nie przyniesie rezultatu bez diety. Niezależnie od celu w jakim ćwiczymy posiłek należy zjeść najpóźniej dwie godziny przed treningiem. Powinien on być bogaty w węglowodany, dzięki którym będziemy mieć energię do trenowania. A po treningu należy zadbać o dostarczenie białka, dla uzupełnienia niedoborów. Na jakość treningu ma wpływ rozgrzewka. Jest to obowiązkowy element treningu. Bez rozgrzewki traci się na efektach oraz zwiększa się ryzyko kontuzji. Obejmuje ona ćwiczenia rozciągające podnoszące tętno i przygotowujące do każdego rodzaju wysiłku. Rozgrzewka przyczynia się do zwiększenia temperatury ciała oraz długości mięśni, co przekłada się na ich intensywniejsze funkcjonowania w trakcie treningu właściwego. Powinna ona trwać minimum 5 minut. Na jakość treningu ma wpływ także nawadnianie organizmu. Picie wody dodaje energii i obniża temperaturę ciała, która rośnie wraz z wysiłkiem, organizm nie może się przegrzać. Wodę pijemi w trakcie jak i po treningu. Brak płynów powoduje osłabienie, wyczerpanie oraz zmęczenie. Na jakość treningu ma też wpływ plan treningowy. By trening był efektywny należy ćwiczenia wykonywać zgodnie z planem treningowym. Trening nie może być chaotyczny, ćwiczenia muszą się ze sobą łączyć. Harmonogram ćwiczeń musi być dopasowany do celu treningowego oraz możliwości fizycznych trenującego. Na jakość treningu wpływa także cool down. Kolejny element, który podnosi jego efektywność. Są to ćwiczenia rozciągające po właściwym treningu. Wyciszają, pomagają wyrównać tętno.Jego zadaniem jest usunięcia z mięśni napięcia powstałego podczas wysiłku. Wpływa także na regulację oddechu i relaks.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 432 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO