Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:257
Wczoraj:1432
W tygodniu:257
W miesiącu:11602
Ogólnie:3392161

Kto jest online

6
Online

poniedziałek, 10, grudzień 2018 06:39

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Trening siłowy jest to idealny sposób na zwiększenie masy mięśniowej. Jednak błędy, które często popełniamy nie dają pożądanych efektów. Należy ich unikać aby zyskać na masie mięśniowej. Podstawowym błędem jest za częsty trening oraz zawyżone obciążenie, co nam opóźnia przyrost masy. Zbyt duży ciężar podnoszony podczas treningu oraz zbyt duża liczba wykonywanych ćwiczeń nie sprzyja przyrostowi masy mięśniowej. Im więcej wcale nie oznacza lepiej, pośpiech też nie jest wskazany. Liczy się jakość treningu. ..

Ważna jest tu rozgrzewka przed treningiem a zaraz po nim rozciąganie. Rozgrzewka zwiększ potencjał siłowy mięśni, rozgrzane mięśnie są w stanie unieść większy ciężar i wykonać więcej powtórzeń. Ważne są też przerwy w treningu na regenerację. Kolejny błąd to brak celu. Ćwicząc bez celu trudno jest się nam zmotywować. Nie wiedząc do czego zmierzamy nasz trening będzie chaotyczny. Z kolei gdy jest ich za dużo, bądź są nierealne też to utrudnia osiągnięcie efektów treningowych. A po wyczerpującym treningu pojawiają się zakwasy, mięśnie regenerują się powoli przez co zniechęcamy się do dalszych ćwiczeń, brak nam motywacji. Nieodpowiedni ciężar sprzyja kontuzjom, dlatego zwiększamy ciężar wraz z wytrenowaniem. Ciało należy stopniowo przyzwyczajać do większego obciążenia oraz bardziej wzmożonego wysiłku. Kolejny błąd to brak planu treningowego. Bez planu nie da się nic zrobić, trening siłowy nie może być spontaniczny. Nie mając planu nie da się monitorować postępów, kontrolować efekty ani korygować błędy. Należy ustalić jak częste będą treningi, w jakich dniach, jakie ćwiczenia, ilość serii i powtórzeń. Trening siłowy powinien trwać około 30-40 minut by przyniósł zamierzone efekty, więc nie ma co wydłużać treningu. Tutaj liczy się płynność ćwiczeń i utrzymanie tętna na odpowiednim poziomie. Kolejny błąd to nieprawidłowa technika. Brak znajomości techniki, niedbałe wykonywanie ćwiczeń hamuje postępy oraz zwiększa ryzyko urazów. By zwiększyć masę nie trzeba ćwiczyć codziennie. Przyrost tkanki mięśniowej następuje nie w czasie wysiłku, lecz po nim, gdy ciało się regeneruje.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 501 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO