Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:216
Wczoraj:1505
W tygodniu:4137
W miesiącu:20566
Ogólnie:3297870

Kto jest online

10
Online

czwartek, 20, wrzesień 2018 10:04

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na siłowni umożliwiają wzmocnienie mięśni, rozbudowanie ich a także spalenie tłuszczu z określonych partii ciała. Aby odchudzanie, czy budowanie mięśni było skuteczne wymaga wprowadzenia programu ćwiczeń. Przy odchudzaniu ćwiczenia powinny być zestawione tak, by spalanie tkanki tłuszczowej przebiegało w całym ciele. Dla osób z nadwagą najlepsze będą ćwiczenia na partie ciała takie jak brzuch, uda i pośladki, ponieważ w tych miejscach odkłada się najwięcej tkanki tłuszczowej...

Kiedy problemem są obwisłe ramiona, ćwiczymy na mięśnie ramion. Ćwiczenia na pupę, uda i całe nogi to zazwyczaj ta sama grupa ćwiczeń. Na spalenie tłuszczu w tych okolicach dobry trening to na przykład jazda na rowerze. Można wykonywać też przysiady. Na spalenie tłuszczu z brzucha dobre ćwiczenia to zaś brzuszki proste lub skośne. Na ramiona najlepiej sprawdzą się pompki. Pływanie zaś poprawi ogólną kondycję i wymodeluje sylwetkę. Ważna jest tu regularność i konsekwencja, by aktywność fizyczna przyniosła efekty. Żeby uniknąć przetrenowania i zakwasów zaczynamy treningi od kilku do kilkunastu powtórzeń, z czasem oczywiście zwiększamy ilość ćwiczeń. Do ćwiczeń dobrze jest także dołączyć dietę, by efekty były jeszcze lepsze.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 456 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO