Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1
Wczoraj:1172
W tygodniu:5792
W miesiącu:22890
Ogólnie:3546321

Kto jest online

6
Online

sobota, 20, kwiecień 2019 00:04

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





W naszym sklepie oprócz pysznych odżywek znajdziecie także akcesoria fitness m.in gumy do ćwiczeń

Paco Athletic Shop
ul.1 maja 12 
ul.Spółdzielczości Pracy 32

🤸‍♂🤸‍♂🤸‍♂
Jak efektywnie ćwiczyć z gumą do ćwiczeń?

👇👇👇

 

Płaski brzuch, zgrabna pupa i wyrzeźbione ramiona. Tylko jeden gadżet pomoże ci w walce o wymarzoną sylwetkę - jest nią guma do ćwiczeń. 
Ćwiczenia z gumą warto połączyć z odpowiednią dietą, dzięki temu efekt będzie jeszcze lepszy. Odpowiedni zestaw ćwiczeń sprawi, że z pewnością szybko zauważysz wymodelowane ciało.

Jak często ćwiczyć?
Na fali ekscytacji zakupem nowego sprzętu wiele osób próbuje ćwiczyć nawet codziennie. Rzadko jednak jest to dobry pomysł, gdyż mięśnie potrzebują również czasu na regenerację. Zdaniem wielu specjalistów to właśnie zapewnienie organizmowi czasu na odpoczynek potrafi znacząco zwiększyć efektywność ćwiczeń. Najprościej będzie przyjąć zasadę, że po każdym dniu ćwiczeń, dajesz sobie dzień odpoczynku. Możesz też z góry wybrać sobie na przykład trzy dni w tygodniu, w które będziesz ćwiczyć – dzięki temu łatwiej nam będzie utrzymać jakiś harmonogram treningów.

Ćwiczenia z gumą na jędrne pośladki i uda
Choć nie powinniśmy zaniedbywać ćwiczenia bicepsów ani tricepsów, to jednak większość użytkowników taśm stawia sobie za cel raczej kształtowanie pośladków lub ud. To dobry wybór, gdyż taśma do ćwiczeń może w tym znacząco pomóc. Świetnym ćwiczeniem jest choćby unoszenie bioder ze wsparciem taśmy. Aby wykonać to proste, acz efektywne ćwiczenie, wystarczy położyć się na plecach z ugiętymi kolanami, przełożyć taśmę przez biodra i zablokować ją rękoma. Teraz czas na unoszenie bioder przy jednoczesnym dociskaniu gumy do podłogi. Dzięki dodatkowemu obciążeniu – jakie da taśma – ćwiczenie to przyniesie efekty znacznie szybciej niż wykonywane bez gumy.

Guma do ćwiczeń pomoże w kształtowaniu nóg
Na początek warto spróbować jednego z najprostszych ćwiczeń. Końcówki taśmy weź do ręki i skrzyżuj , a w pętlę, jaką utworzy środek taśmy – wstaw stopy, będąc w lekkim rozkroku. Następnie, utrzymując ciężar ciała na jednej z nóg, odwodź drugą w bok. Co kilka powtórzeń zmieniaj stopy, tak aby poprawa była równomierna i symetryczna.

Ćwiczenia na płaski brzuch
Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, również możesz wykorzystać gumę, aby przyspieszyć uzyskiwane efekty w porównaniu do ćwiczeń bez dodatkowego obciążenia. Dobrym przykładem jest choćby wariacja na temat popularnego scyzoryka. Wystarczy bowiem usiąść na podłodze, środek taśmy podłożyć pod stopy, a końcówki chwycić w dłonie, układając taśmę “na krzyż”. Później wystarczy prostowanie nóg wraz z rozciąganiem taśm rękoma. Na początku możesz mieć pewne problemy z utrzymaniem równowagi, ale po kilku próbach z pewnością świetnie dasz sobie radę.

Czy ćwiczenia z taśmą wystarczą?
Umiejętnie wykonywane ćwiczenia mogą zapewnić wszechstronny i różnorodny trening. Aby jednak zmaksymalizować uzyskane efekty i zwiększyć bezpieczeństwo ćwiczeń, nie zapominaj o rozgrzewce na początku oraz tak zwanym wyciszeniu na koniec. To pierwsze możesz realizować choćby na rowerku stacjonarnym. Jeśli nie masz takiego sprzętu w domu, spróbuj wykonać serię kilku ćwiczeń – podskoki, skłony, unoszenia kończyn etc. Na koniec porozciągaj mięśnie. Brawo! Wykonałaś świetny trening.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 284 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO