Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:13
Wczoraj:706
W tygodniu:1416
W miesiącu:18187
Ogólnie:3574654

Kto jest online

4
Online

środa, 22, maj 2019 00:39

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Aby się pozbyć niechcianych wałeczków z górnej części tułowia należy wykonywać ćwiczenia siłowe i kardio, a także interwały. Wałeczki pod pachami powstają na skutek nadmiernego otłuszczenia, z powodu słabych i zwiotczałych mięśni w okolicach klatki piersiowej i pleców oraz z powodu złej diety. Aby zlikwidować tłuszcz z tych okolic należy wprowadzić odpowiednią dietę oraz odpowiednie ćwiczenia. Ćwiczenia powinny opierać się na...

treningu tlenowym oraz beztlenowym. Podczas treningu tlenowego nasze ciało spala tłuszcze w trakcie wysiłku fizycznego, a w trakcie treningu beztlenowego rzeźbią się mięśnie i jednocześnie następuje redukcja tłuszczu, podkręcony metabolizm sprawia, że kalorie spalają się także po zakończonym wysiłku. Aby pozbyć się wałeczków i wzmocnić zwiotczałe mięśnie należy wykonywać ćwiczenia, które zmuszą do pracy mięśnie klatki piersiowej oraz rąk, barki i tricepsy. Polecane ćwiczenia to między innymi rozpiętki. Nie trzeba ćwiczyć na dużym ciężarze, można to ćwiczenie wykonywać z niewielkim obciążeniem, ale z dużą liczbą powtórzeń. Kolejne przykładowe ćwiczenie to pompki. Można je wykonywać wąsko, w tedy aktywujemy tricepsy lub szeroko, pracują mięśnie klatki piersiowej. Kolejne ćwiczenie to wyciskanie sztangi lub hantli. W tych ćwiczeniach aktywujemy mięsień piersiowy większy oraz mięsień barków i tricepsów. Kolejne ćwiczenie to wyciskanie żołnierskie. Podczas tego ćwiczenia do pracy aktywowane są mięśnie klatki piersiowej oraz przedni i środkowy akton barku. Kolejnym dobrym ćwiczeniem na pozbycie się fałdek będzie wiosłowanie. Podczas tego ćwiczenia aktywujemy do pracy mięśnie barków i klatki. Kolejne przykładowe ćwiczenie to podciąganie na drążku. Ćwiczenie możemy wykonywać i nachwytem i podchwytem, każdy sposób jest bardzo dobry do wzmocnienia mięśni pleców.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 161 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO