Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:6
Wczoraj:1256
W tygodniu:2471
W miesiącu:32232
Ogólnie:3863154

Kto jest online

5
Online

środa, 29, styczeń 2020 00:10

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Koordynacja ruchowa jest bardzo ważną umiejętnością. W skład koordynacji ruchowej wchodzą najważniejsze zdolności ruchowe, bez ich rozwijania nie osiągniemy dobrych wyników sportowych. I dla tego bardzo ważne są ćwiczenia koordynacji ruchowej. Koordynacja ruchowa rozwija się najbardziej w wieku od 8 do 12 lat. Dlatego u dzieci bardzo ważne jest by uczestniczyły w zajęciach wychowania fizycznego lub uprawiały jakąś dyscyplinę sportową...

Jeśli w młodości nie będziemy pracować nad koordynacją ruchową, to w późniejszym wieku możemy mieć problem z podejmowaniem aktywności fizycznej. Na szczęście koordynację ruchową możemy ćwiczyć w każdym wieku. Koordynacja ruchowa wykształca się przy każdej czynności ruchowej, w szczególności podczas gier zespołowych czy tańca. Osoby, które nie mają wystarczająco rozwiniętej koordynacji ruchowej powinni ją ćwiczyć. Ćwiczenia powinny być systematyczne, polegające na uprawianiu stałych aktywności fizycznych. Przykładowe ćwiczenia na koordynację ruchową to jaskółka. Bardzo dobrze kształtuje wytrzymałość siłową, rozwija stabilizację całego ciała oraz trenuje zręczność i sprawność. Kolejne przykładowe ćwiczenie to skipy. Również bardzo dobrze rozwijają koordynację ruchową, podczas ich wykonywania używamy siły rąk i nóg, i dodatkowo musimy dynamicznie się przemieszczać. Kolejne przykładowe ćwiczenie to bieg przez tor przeszkód. Dzięki niemu kompleksowo rozwijamy sprawność ruchową, oprócz kształtowania koordynacji ruchowej, zwiększa również siłę mięśni, mobilność stawową oraz ogólną wydolność organizmu. Kolejne ćwiczenie to burpees, rozwija siłę mięśniową oraz poprawia wydolność organizmu. Ćwiczenia, które świetnie kształtują koordynację ruchową i wpływają korzystnie na nasz organizm to jeszcze między innymi, przewroty, chodzenie po równoważni, ćwiczenia na jednej nodze czy skoki na skakance.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 252 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO