Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1238
Wczoraj:1209
W tygodniu:2447
W miesiącu:32208
Ogólnie:3863130

Kto jest online

7
Online

wtorek, 28, styczeń 2020 23:24

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Przetrenowanie jest dość częstym stanem treningowym. Może przytrafić się zarówno zawodowym sportowcom jak i amatorom. Do przetrenowania głównie dochodzi przez nas samych, wywołać go mogą takie czynniki jak, zbyt szybka próba osiągnięcia zawyżonych celów, nieumiejętne dostosowanie treningu do naszych możliwości, zbyt duże obciążenie, zła dieta oraz brak regeneracji a także stres. Przetrenowanie jest dość złożonym procesem i nie można sobie z nim poradzić z dnia na dzień...

Do fizycznych objawów przetrenowania należą między innymi; brak apetytu, bezsenność, pocenie się, drżenie kończyn, wyczerpanie, duszności i szybki oddech, spadek wagi, podwyższone tętno czy temperatura, ból i zawroty głowy a nawet problemy z koordynacją ruchową. Do psychicznych objawów przetrenowania należą najczęściej rozdrażnienie, otępienie, spadek libido, problemy z koncentracją, apatia, nadpobudliwość lub brak motywacji czy zniechęcenie i niska samoocena. By zapobiegać przetrenowaniu i wrócić do formy konieczny jest okres regeneracji, odpoczynku psychicznego i zaniechania na jakiś czas treningów. Poprawie naszej kondycji pomocna będzie również zmiana diety oraz masaże.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 258 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO