Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:475
Wczoraj:922
W tygodniu:3341
W miesiącu:8188
Ogólnie:3972073

Kto jest online

4
Online

czwartek, 09, kwiecień 2020 11:32

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Wykroki są świetnym ćwiczeniem sprawdzającym się w treningu mięśni nóg. Wykroki w przód wykonujemy poprzez stanięcie w pozycji startowej, a następnie wykonanie kroku w przód z przyklęknięciem. Zaczynamy od stania na baczność, plecy proste, ściągnięte łopatki oraz napięty brzuch. Krok w przód powinien być na tyle długi, aby kolano nie wychodziło poza linie palców. Po zrobieniu kroku schodzimy ciałem pionowo w dół, ale nie dotykamy kolanem ziemi zatrzymujemy je tuż nad ziemią. Po czym...

wracamy do pozycji startowej poprzez cofnięcie nogi wykrocznej. Jedno powtórzenie to wykrok lewą, a następnie prawą nogą.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 230 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO