Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:555
Wczoraj:922
W tygodniu:3421
W miesiącu:8268
Ogólnie:3972153

Kto jest online

3
Online

czwartek, 09, kwiecień 2020 12:57

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Przysiady klasyczne są jednym z najważniejszych ćwiczeń w treningu nóg. Przysiad w zależności od naszych potrzeb możemy dowolnie modyfikować. Przysiad w wersji podstawowej, ustawiamy się nieco szerzej niż na szerokość obręczy barkowej. Stopy kierujemy delikatnie na zewnątrz, łopatki ściągnięte, brzuch oraz pośladki napięte. Ręce przed sobą, ruch rozpoczynamy od wypchnięcia miednicy w tył oraz ugięcia kolan. Kolana pchamy na zewnątrz,

ciężar ciała staramy się cały czas utrzymywać na środku stopy lub nieco bardziej na piętach, bardzo ważne jest aby nie przenosić środka ciężkości na palce. Stopa powinna twardo i stabilnie stać na podłodze. Trzymając plecy proste wykonujemy ruch, schodzimy przynajmniej do kąta prostego w stawie kolanowym, po czym prostujemy się. Przysiad możemy wykonywać z podskokiem, pulsacją lub zatrzymaniem, istnieje również wiele jego odmian.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 166 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO