Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:301
Wczoraj:829
W tygodniu:5705
W miesiącu:17991
Ogólnie:4114395

Kto jest online

7
Online

niedziela, 20, wrzesień 2020 11:45

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Oczywiście przed każdym treningiem powinniśmy wykonać około 10 minutową rozgrzewkę. Może opierać się ona na wymachach ramion, wykonywaniu krążenia ramion i ćwiczeniach rozciągających mięśnie pleców oraz rąk. Ćwiczenia na barki warto jest połączyć z treningiem innych grup mięśniowych np. klatki piersiowej, mięśnie te wpływają na siebie wzajemnie i łatwiej jest działać kompleksowo. W treningu bardzo ważne jest również stopniowanie ciężarów, z treningu na trening zwiększamy obciążenie...

Przykładowe ćwiczenia na barki z hantlami to między innymi wznosy hantli na boki na stojąco, rozpiętki odwrotne na stojąco, obroty przedramionami, wyciskanie hantli nad głowę na siedząc na piłce, wznosy hantli na boki w opadzie, wznosy hantli przed sobą plus szrugsy, wznoszenie hantli do przodu naprzemiennie. W ćwiczeniach na barki z hantlami bardzo ważna jest prawidłowa technika. Wystarczy powtarzanie trzech różnych ćwiczeń na barki z hantlami, by wypracować zadowalające efekty. W dziennym planie treningowym powinny znaleźć się zarówno ćwiczenia wyciskania jak i tak zwane wznosy. Pozwoli to rozbudować wszystkie mięśnie barków.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 705 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO