Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:390
Wczoraj:778
W tygodniu:1168
W miesiącu:9596
Ogólnie:4317530

Kto jest online

17
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 12:48

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Kółko do ćwiczeń mięśni brzucha jest bardzo dobrym sposobem na urozmaicenie treningów. Zapewnia naszym mięśniom dużą dawkę pracy, korzystanie z niego podczas treningów wymaga od nas cierpliwości i wytrwałości. Osobom początkującym zazwyczaj nie poleca się ćwiczeń z kółkiem, gdyż mogą one okazać się za trudne. Najpierw musimy bez problemu wykonywać zwykle brzuszki, by móc zacząć trenować z tym urządzeniem. Pierwsze treningi z kółkiem mogą być dla nas trudne, podczas przetaczania kółka po podłodze angażowanych jest o wiele więcej mięśni niż tylko...

mięśnie brzucha, dlatego mimo wszystko warto jest opanować prawidłową technikę tego ćwiczenia. Ćwiczenia z kółkiem są bardzo skuteczną formą treningu mięśni brzucha, działają nie tylko na partie mięśniowe zlokalizowane w okolicach pasa, ale także na mięśnie posturalne, do których należą mięśnie pleców, naramienne i tłoczni brzusznej. Mięśnie posturalne, czyli głębokie służą zachowaniu prawidłowej postawy i chronią kręgosłup przed przeciążeniami. Ćwiczenia z kółkiem zapobiegają także bólom pleców, wzmacniają wytrzymałość oraz poprawiają równowagę. Aby ćwiczenia z kółkiem do ćwiczeń były efektywne, musimy je dołączyć do swojego treningu co najmniej 3 razy w tygodniu.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 581 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO