- sztuka zarządzania stresem oraz umiejętność radzenia sobie z nim, kontrola emocji, ćwiczenia antystresowe
- komunikacja i perswazja, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi, asertywność
- skuteczne zarządzanie sobą w czasie, czyli jak znaleźć czas na to co najważniejsze
- psychologia sprzedaży i obsługa klienta, negocjacje czyli jak zmienić nieufność we współpracę.
W trakcie omawianych zagadnień kursanci mają możliwość nauczenia się jak zmniejszać skutki stresu, dowiedzą się do czego może doprowadzić jego długotrwałe trwanie, nauczą się jak być asertywnym, w jaki sposób wyznaczać cele, planować oraz dzielić sprawy na pilniejsze i ważniejsze. Dodatkowo w materiałach szkoleniowych znajdą wskazówki dotyczące technik zapamiętywania, które pomagają w masie informacji dostarczanych w ciągu doby.
Sądzę, że zdobytą wiedzę śmiało można zastosować zarówno w życiu osobistym jak i pracy, bowiem stres towarzyszy nam nieustannie. Codziennie mamy kontakt z ludźmi, z którymi umiejętna komunikacja eliminuje niepotrzebne nieporozumienia czy problemy.
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.