Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1079
Wczoraj:1348
W tygodniu:1079
W miesiącu:27973
Ogólnie:2914362

Kto jest online

13
Online

poniedziałek, 20, listopad 2017 19:28

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Skrajna redukcja czy też zrzucanie kilogramów bardzo szybkim tempie nie jest celem każdego. Ba, nie powinna być celem nikogo, ponieważ, aby utrzymać zdrowie naszego organizmu przy robieniu formy, powinniśmy robić to z głową. Kaloryczność posiłków powinna być zmniejszona, jednak przy dostarczaniu jednocześnie wszystkim potrzebnych nam składników odżywczych oraz witamin i minerałów. Niektórym wydaje się, że jest to bardzo skomplikowane i automatycznie musimy ucinać połowę objętości naszych posiłków i tu jest błąd! Początkowo zacznijmy od małych kroczków ;) Złym rozwiązaniem jest eliminacja dużej ilości produktów. Są jednak inne sposoby na zmniejszenie kaloryczności posiłków i nie są one wcale skomplikowane.

 

Podstawową metodą zmniejszenia kaloryczności posiłków jest stosowanie zamienników ! Często dodatki, które stosujemy możemy zastąpić produktami o podobnych właściwościach, jednak bardziej korzystnymi dla naszych boczków. Jogurt naturalny dodawany do zupy lub sosów zamiast tłustej śmietany lub jej mieszanki z mąką – to znakomity pomysł. Sosy do sałatek przygotowujmy zaś z mieszanki wody i oliwy lub oleju, nie zaś samego tłuszczu.

Jeśli jesteśmy już przy tłuszczu- warto stosować mleko i jego przetwory w tej bardziej odtłuszczonej wersji. Dodatki do posiłku skrapiajmy raczej oliwą z oliwek, nie zaś tłuszczem ze smażonego mięsa. A właśnie ! Metoda przygotowywania posiłków także ma znaczenie. Nie raz zapewne już słyszeliśmy opinie o negatywnym wpływie smażenia mięs i dodatków na nasze sylwetki odraz zdrowie. Doskonałym zamiennikiem tego procesu jest pieczenie (które dodatkowo jest łatwiejszą formą, ponieważ w trakcie kiedy potrawa 'sama' się przygotowuje, my możemy zająć się zrobieniem dodatków czy innymi zajęciami), a także gotowanie zarówno warzyw jak i mięs na parze. Zaletą tego sposobu jest odpowiednie nawodnienie i soczystość produktów. Wart jest także zamienić tuczące słodycze i przekąski np. na suszone owoce. Cukier, który ma codziennie zastosowanie w naszej kuchni możemy zastąpić stewią. Zamiast słodkich syropów do kawy zastosować możemy.. cynamon; ) Znacznie zmieni on smak naszego napoju, który nie będzie potrzebował już tyle substancji słodzących, aby być naprawdę smaczny. Smażone i gotowane warzywa warto zastąpić surowymi, ponieważ nie tracą one swoich właściwości, jak często w przypadku gotowania, a także nie mają dodanych kalorii w postaci tłuszczu, na którym są smażone. Zamiast tradycyjnego oleju warto także stosować olej kokosowy.

Niektóre z tych wskazówek mogą nie wydawać się niczym odkrywczym, jednak w przypadku wielu osób ograniczenie nawet niewielkiej ilości kalorii i dodatkowe ich ucięcie, może mieć naprawdę duży wpływ na przebieg procesu zrzucania zbędnych centymetrów. Ważne jest to zwłaszcza na początku naszej drogi, warto więc nie robić nic na siłę, a po prostu zmienić nawyki i rodzaj stosowanych produktów. Nasze potrawy nie utracą w tym wszystkim na smaku, utracą za to tłuszczyk nasze boczki, uda czy brzuch; )

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 437 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO