Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:567
Wczoraj:1239
W tygodniu:2940
W miesiącu:22859
Ogólnie:3403418

Kto jest online

8
Online

środa, 19, grudzień 2018 14:21

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Niektórzy z nas mają swoje ulubione pory w których przychodzą na siłownie, aby zrobić trening. Ale na początku to wcale nie jest ważne, ważna jest nasza motywacja, że w ogóle mamy chęć ćwiczyć, bo wiadomo, że ruch to zdrowie. Ważna jest potrzeba ruchu i chęć wypracowania zdrowych nawyków. I tutaj każda pora jest dobra na aktywność. Warto jest jednak wiedzieć jakich efektów możemy się spodziewać ćwicząc o określonej porze dnia...

Niestety, ale ruszamy się zdecydowanie za mało, głównie ze względu na brak czasu i siedzący tryb pracy, a odpoczywamy przed telewizorem zagryzając niezdrowe przekąski. Tymczasem odpowiednio dawkowana aktywność fizyczna to warunek długiego i zdrowego życia. Wystarczy około 45 minut treningu kilka razy w tygodniu, aby móc cieszyć się zdrowiem czy smukłą sylwetką. Ćwiczyć można o dowolnej godzinie i to będzie z korzyścią dla całego organizmu. Dynamiczny marsz czy wejście po schodach podniosą nasze tętno i pobudzą mięśnie do pracy, i tutaj nie liczy się pora dnia. Powinniśmy trenować wtedy, kiedy mamy najwyższy poziom energii jest to mniej więcej między godziną 10 a 11 i 16 a 17. Niestety, ale nie wiele osób może sobie pozwolić na trening o tej porze. Ale zamiast szukać wymówek, wprowadźmy trening w nasz codzienny grafik. Na przykład zmieniając sposób dotarcia do pracy, większość z nas wybiera auto, zamieńmy je na spacer lub jazdę rowerem, niezależnie od godziny. Godzina naszego treningu ustalana jest w zależności od wielu czynników np. para dnia, w której bywamy najbardziej aktywni, czyli naszego trybu życia, po cele, jakie chcemy osiągnąć. Na bardziej zaawansowanym etapie niezbędna jest świadomość tego, w jaki sposób funkcjonuje organizm. Fizjologia ma bardzo ważne znaczenie, gdy zmierzmy do osiągnięcia celów treningowych. Optymalny plan treningowy uwzględnia kilka czynników, przede wszystkim cele, jakie sobie stawiamy np. utratę wagi, budowa masy mięśniowej, zwiększenie wydolności, oraz nasze możliwości czasowe. Do zalet porannego treningu zaliczamy między innymi to, że efektywnie pobudza metabolizm, dzięki temu w ciągu całego dnia organizm pracuje na wyższych obrotach, zużywając więcej kalorii. Zaś trening popołudniowy i wieczorny, gdy ciało jest rozgrzane, pozwala na bardziej dokładne wykonywanie ćwiczeń i ich większą intensywność. Nie ma uniwersalnego planu treningowego. Możemy sobie rozkład zajęć podzielić np. tak, rano, aktywizacja, gimnastyka, ćwiczenia izometryczne lub trening funkcjonalny. Po południu, trening siłowy. Wieczorem, wyciszenie, rozciąganie i relaksacja, ćwiczenia z elementami yogi.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 461 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO