Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:255
Wczoraj:1432
W tygodniu:255
W miesiącu:11600
Ogólnie:3392159

Kto jest online

8
Online

poniedziałek, 10, grudzień 2018 06:38

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Trening objętościowy polega na wykonywaniu dużej ilości powtórzeń oraz serii ćwiczeń z małym obciążeniem. Jest jednym z rodzajów treningu siłowego. Idealnie się sprawdza dla osób średnio zaawansowanych oraz zaawansowanych. Ćwicząc w ten sposób zapewnia się mięśniom nowe bodźce, które stymulują ich rozwój. Jest to dobry sposób na przełamanie rutyny. Do zalet treningu objętościowego zaliczyć można między innymi brak zakwasów i pobudzenie wydzielania hormonu wzrostu,

zapobiega stagnacji, w mniejszym stopniu obciąża stawy i ścięgna, minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji oraz skutecznie buduje masę mięśniową. Istotą treningu objętościowego jest zwiększenie objętości, czyli liczby i serii ćwiczeń. Z tej metody treningowej korzystamy, gdy zaobserwujemy zatrzymanie wzrostu mięśni. Zasada treningu jest take, że powinien on obejmować około 40 do 60% ciężaru maksymalnego. Powinien zawierać 6 serii na każdą grupę mięśniową, każda z serii to 12 do 20 powtórzeń tego samego ćwiczenia. W trakcie jednego treningu powinniśmy ćwiczyć 2-3 grupy mięśniowe, które każdego dnia zmieniamy. Cały trening powinien trwać około 6-8 tygodni. Dodając trening objętościowy do planu treningowego można liczyć, że w krótkim czasie zaobserwuje się przyrost tkanki mięśniowej. Ponadto zostanie zredukowana tkanka tłuszczowa. Dla osób początkujących jest bodźcem stymulującym mięśnie do wzrostu, zaś dla osób zaawansowanych to odskocznia od rutyny, forma urozmaicenia. Jeśli dotychczasowe metody treningowe nie dają już upragnionych rezultatów, warto na kilka tygodni zmienić schemat treningów. Trening ten jest czasochłonny, ćwiczeń jest więcej ale warto z niej korzystać. Trening ten daje lepsze rezultaty w kwestii budowy masy mięśniowej. Efektem treningu jest wzrost wytrzymałości oraz siły. Pod kątem zdrowia jest to bezpieczny trening, gdyż obejmuje mniejsze ciężary. Ryzyko przetrenowania jest znacznie niższe.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 495 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO