Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:121
Wczoraj:1152
W tygodniu:5997
W miesiącu:21523
Ogólnie:3331217

Kto jest online

4
Online

sobota, 20, październik 2018 02:15

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dzięki ćwiczeniom na brzuch szybko uzyskamy zgrabny, płaski brzuch. Mięśnie brzucha należy ćwiczyć systematycznie, a na pewno efekty będą szybko widoczne. Regularne wykonywanie ćwiczeń na brzuch utwardzą i wzmocnią mięśnie tej partii ciała. Wzmacniać mięśnie brzucha należy codziennie na przykład poprzez skłony i brzuszki lub poprzez rytmiczne napinanie mięśni. Do ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha należy dołączyć też zbilansowaną dietę. Dieta jest nieodłącznym elementem pracy nad którąkolwiek grupą mięśniową...

Zaniechanie diety może marnie wpłynąć na efekty ćwiczeń na mięśnie brzucha. Należy pamiętać także o tym, że bezpośrednio przed ćwiczeniami nie należy spożywać posiłków. Ciężko pracujące mięśnie brzucha mogą kłaść nacisk na żołądek i powodować problemy z trawieniem. Po spożytym posiłku należy odczekać około 2-3 godzin i dopiero po upływie tego czasu można zacząć ćwiczyć. Aby nie obciążać kręgosłupa lędźwiowego, należy wykonywać pół brzuszki, które są tak samo efektywnym ćwiczeniem jak pełne brzuszki. Wykonując pół brzuszki odrywa się głowę oraz górną część pleców od podłogi, przy czym dolna część pleców zostaje na podłodze. Należy tu pamiętać aby podnosić tułów głównie mięśniami brzucha. Wykonując to ćwiczenie działa się głównie na górne partie mięśnia prostego brzucha. Ćwiczenie to można modyfikować i na przykład wykonywać z unoszeniem nóg w górę. Nogi uniesione i zgięte w kolanach następnie unosimy górną część tułowia do góry. Można wykonywać także brzuszki z wyprostowanymi nogami w górze. Następne przykładowe ćwiczenie na wzmocnienie mięśni brzucha to skręty tułowia. Wykonując to ćwiczenie oddziałujesz na mięśnie skośne brzucha. Idealnym ćwiczeniem jest także Dead bug czyli martwy robak, jest to ćwiczenie na mięśnie głębokie core jak i mięśnie brzucha. Trening na wzmacnianie mięśni brzucha może mieć różny charakter, istnieje mnóstwo ćwiczeń dzięki którym znacznie poprawi się stan mięśni brzucha. Dzięki ćwiczeniom mięśnie brzucha będą wzmocnione a sam brzuch płaski.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 545 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO