Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:901
Wczoraj:1159
W tygodniu:901
W miesiącu:23837
Ogólnie:3438058

Kto jest online

13
Online

poniedziałek, 21, styczeń 2019 19:31

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Symptomy takie jak ból pleców czy uczucie ściągnięcia mięśni informują nas o przemęczeniu czy przedźwiganiu. Symptomy te tak naprawdę nie groźne dla naszego zdrowia, ale bardzo nieprzyjemne i dokuczliwe. Poprawne i regularne ćwiczenia na kręgosłup wzmocnią i rozluźnią go oraz wyeliminują jego ból. Ćwiczenia na kręgosłup powinny być wykonywane dokładnie i przede wszystkim bezpiecznie. Podczas wyboru konkretnego zestawu należy zwrócić uwagę na sprawność fizyczną oraz ogólny stan zdrowia...

Następnie należy zapoznać się z zasadami jak należy sprawnie, zdrowo i bezpiecznie wdrażać efektywne ćwiczenia na kręgosłup. Ćwiczenia na kręgosłup nie powinny powodować dolegliwości bólowych. Chodzi tutaj o to, by przywrócić kręgosłupowi pełnej ruchomości i sprawności oraz zlikwidować napięć czy wynikających z dolegliwości bólowych dyskomfortu. Ćwiczenia na kręgosłup nie wykonujemy od razu po posiłku ani zaraz po wstaniu z łózka. Nie wolno też zbytnio forsować kręgosłupa i wykonywać ćwiczeń ponad miarę. Usztywniając oś unikniemy bolesnych kontuzji i nadwyrężeń. Oczywiście ćwiczenia zaczynamy od rozgrzewki. Wielogodzinna praca przy komputerze nadwyręża odcinek szyjny kręgosłupa, aby rozluźnić szyję należy siedząc prosto odchylać głowę do tyłu i do przodu tak, żeby brodą dotykać klatki piersiowej. Po krótkiej serii takich wygięć należy odchylić głowę w prawo i w lewo tak żeby dotykać do barku. Następnym przykładowym ćwiczeniem na kondycję kręgosłupa jest stawanie na palcach. Stajemy w lekkim rozkroku, ręce ułożone wzdłuż tułowia, mięśnie brzucha napięte i podnosić się na czubkach palców w kilku seriach po 10 razy każda. Równie prostym, niewymagającym i wzmacniającym mięśnie ćwiczeniem są skłony w bok. Ćwiczenia na kręgosłup powinny stać się codzienną rutyną abyśmy mogli cieszyć się zdrowymi i mocnymi plecami. 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 481 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO