Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:359
Wczoraj:1322
W tygodniu:359
W miesiącu:24187
Ogólnie:3333881

Kto jest online

8
Online

poniedziałek, 22, październik 2018 09:00

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na skosy polegają na skrętach tułowia oraz spięciach bocznych mięśni. Wbrew pozorom nie są to łatwe ćwiczenia, ale na szczęście organizm wraz z wytrenowaniem przyzwyczai się do tego rodzaju treningu. Aby mieć wymodelowany brzuch należy w swoim planie treningowym uwzględnić też ćwiczenia na mięśnie skośne. Mięśnie skośne brzucha odpowiadają za talię osy i są idealne na oponkę. Jednym z przykładowych ćwiczeń na skosy to;

unoszenie bioder po skosie. Leżymy na plecach na twardym podłożu, dłonie pod pośladkami, nogi ugięte w kolanach. Wdychając powietrze unosimy biodra w górę skręcając jednocześnie tułów w prawo. Wydychając powietrze opuszczamy biodra i przechodzimy do ćwiczenia w drugą stronę po skosie. Powtarzamy to ćwiczenie zmieniając stronę około 10 razy.Następne ćwiczenie to rowerek. Angażuje ono mięśnie skośne brzucha wzmacniając je. Ważna jest tu technika. Leżymy na plecach, ręce splecione na potylicy, łokcie szeroko rozłożone na boki, dotykają podłoża. Uginamy i unosimy nogi, po skosie zbliżamy łokieć do kolana, następnie drugą stroną. Próbujemy utrzymać szybkie tempo. Kolejne ćwiczenie to robimy deskę w oparciu na przedramionach. Odrywamy lewą nogę i rękę i przechodzimy do podporu bokiem. Utrzymujemy jedną linię tułowia, głowy i nóg. Drugą rękę można unieść pionowo do góry lub oprzeć na biodrze. Mięśnie cały czas napięte. Zmieniamy stronę i powtarzamy ćwiczenie. Wraz z wytrenowaniem wydłużamy trening wykonując więcej serii każdego ćwiczenia. Kolejne przykładowe ćwiczenie to russian twist. Siedząc z ugiętymi nogami i stopami opartymi o podłoże, plecy lekko odchylone w tył, ręce wyciągnięte przed siebie i skręcamy tułów w prawo i lewo. Następne ćwiczenie to wspinaczka po skosie. Wykonujemy podpór na wyprostowanych ramionach, wspieramy się na palcach stóp unosząc kolana. Robiąc wdech sięgamy kolanem do klatki piersiowej w kierunku przeciwległego ramienia. Powtarzamy ruchy naprzemiennie. Na mięśnie skośne brzucha dobre są jeszcze takie ćwiczenia jak na przykład; brzuszki bokiem czy pompka spidermana.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 549 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO