Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:593
Wczoraj:788
W tygodniu:7676
W miesiącu:29692
Ogólnie:3514672

Kto jest online

7
Online

niedziela, 24, marzec 2019 10:12

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Wiosłowanie końcem sztangi jest to jeden ze sposobów klasycznej wersji tego ćwiczenia. Ćwiczenie wykonujemy następująco; należy stanąć przy jednym z końców, sztanga ma znajdować się pomiędzy naszymi nogami, chwytamy końcówkę gryfu chwytem neutralnym, tak aby sztanga znajdowała się pomiędzy palcami a kciukami. Drugi koniec powinien być umieszczony przy ścianie, aby sztanga nie odjeżdżała w tył. Następnie...

pochylamy się i chwytamy sztangę tak by z rąk powstała litera v. Po czym wykonujemy serię powtórzeń, następnie odkładamy sztangę i wracamy do wyprostowanej postawy ciała. Prawidłowa technika wykonywania ćwiczenia jest taka sama bez względu który wariant lub chwyt wybierzemy. Mięśnie które pracują podczas wiosłowania końcem sztangi to mięsień najszerszy grzbietu i mięsień obły większy.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 282 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO