Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:2
Wczoraj:1089
W tygodniu:1091
W miesiącu:16863
Ogólnie:3635243

Kto jest online

7
Online

wtorek, 16, lipiec 2019 00:03

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Do treningu kardio zaliczamy wszystkie aktywności, które przyśpieszają tętno, czyli między innymi bieganie, pływanie, jazdę na rowerze, ćwiczenia na orbitreku, stepperze, bieżni czy marsz. Trening kardio jest jednym z najlepszych ćwiczeń na redukcję tkanki tłuszczowej i jest jego bardzo ważnym elementem. Ćwiczenia aerobowe wykonywane przez około 30-35 minut na poziomie 60-70% tętna maksymalnego pozwalają efektywnie spalić tkankę tłuszczową. Intensywny trening...

zmusi nasze serce do większej pracy, przez co stanie się lepiej dotlenione, a mięśnie bardziej dotlenione. To wszystko wpływa na pracę metabolizmu oraz proces spalania tkanki tłuszczowej. Należy jednak pamiętać, że wysiłek nie powinien trwać krócej niż 30 minut, dlatego że najpierw przez pierwsze 20 minut treningu spalane są węglowodany a dopiero potem tłuszcz. Trening kardio pozwoli nam spalić tłuszcz oraz jednocześnie poprawić kondycję i ogólną ruchomość. Jeżeli trening będzie regularny minimum 5 razy w tygodniu efekty będą widoczne bardzo szybko. Trening kardio dostosowujemy do naszej kondycji i wydolności oraz wieku.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 248 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO