Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:192
Wczoraj:1060
W tygodniu:192
W miesiącu:23558
Ogólnie:3641938

Kto jest online

3
Online

poniedziałek, 22, lipiec 2019 05:43

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dzięki ćwiczeniom z hantlami ukształtujemy całe ciało oraz spalimy zbędną tkankę tłuszczową. Dlatego warto jest dołączyć kilka razy w tygodniu do naszego planu treningowego ćwiczenia z hantlami. Efektem ćwiczeń będzie zwiększona siła oraz smuklejsze ciało. Ćwicząc z hantlami możemy pracować nad takimi częściami naszego ciała jak ręce i barki czy nogi. Oczywiście przed ćwiczeniami z hantlami należy przeprowadzić kilkuminutową rozgrzewkę,

może to być bieganie czy skakanie na skakance. Po rozgrzewce należy przejść do treningu właściwego. Robimy jedną serię ćwiczeń po około 12-15 powtórzeń kolejno około pół minuty przerwy i robimy kolejne dwie serie. Na koniec ćwiczeń należy pamiętać o rozciąganiu, na przykład kładziemy się na macie i rozciągamy całe ciało, podciągamy zgięte nogi do klatki piersiowej i robimy kołyskę, należy uspokoić oddech, po czym siadamy na piętach i wyciągamy mocno ręce do przodu. Przykładowe ćwiczenie z hantlami to uginanie rąk. Jest to ćwiczenie modelujące biceps i wzmacniające klatkę piersiową. Stoimy w lekkim rozkroku, z wydechem zginamy ręce po czym prostujemy je. Podczas ćwiczenia należy pilnować by cały czas napinać mięśnie, ćwiczenie wykonujemy powoli i dokładnie. Kolejne przykładowe ćwiczenie z hantlami to odwodzenie rąk. Podczas wykonywania tego ćwiczenia należy najmocniej napinać mięśnie brzucha. Stoimy ze złączonymi stopami na lekko ugiętych nogach. Trzymając przed sobą hantelki z wydechem unosimy ręce na boki a z wdechem opuszczamy ramiona. Kolejne przykładowe ćwiczenie to wykroki z hantlami. Robimy wykrok jedną nogą do przodu po czym schodzimy biodrami na tyle nisko by noga która znajduje się z przodu była zgięta pod kątem 90 stopni, po czym wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy ćwiczenie na drugą nogę.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 229 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO