Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:272
Wczoraj:985
W tygodniu:5514
W miesiącu:25158
Ogólnie:3677546

Kto jest online

2
Online

sobota, 24, sierpień 2019 06:45

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Zastanawiacie się dlaczego warto chodzić na siłownię 
Podajemy kilka powodów, które nastroją Was pozytywnie do tego rodzaju treningów 😍💪🏋‍♂
🏋‍♂Nauka samodyscypliny
Trening na siłowni jest w istocie walką z samym sobą, z naszymi słabościami, lenistwem i przede wszystkim zwątpieniem. To brak systematyczności i wynikająca z niego szybka rezygnacja z powodu braku widocznych efektów po kilku tygodniach treningów jest powszechną przyczyną porażek.


🏋‍♂Poprawa samopoczucia
Podczas wykonywania treningu siłowego, w szczególności na wolnych ciężarach, zwiększa się ilość wydzielanych przez nasz organizm endorfin. 
🏋‍♂Zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni
Regularne treningi na siłowni w połączeniu z dobrze zbilansowaną dietą prowadzą do zwiększenia możliwości organizmu, m.in. poziomu siły i wytrzymałości. 
🏋‍♂Redukcja tkanki tłuszczowej
Trening siłowy przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej ze względu na: zwiększenie tempa metabolizmu związanego z każdym dodatkowo nabytym w skutek ćwiczeń kilogramem mięśni;
podwyższenie zapotrzebowania energetycznego organizmu, co w parze z odpowiednią dietą sprzyja utrzymaniu stanu niedoboru kalorii i uruchomienia rezerw tłuszczowych.
🏋‍♂Wzmocnienie serca
Serce, jak każdy mięsień dla zachowania swojej funkcjonalności, wymaga odpowiedniego rodzaju treningu. Trening siłowy wymaga od serca intensywniejszej pracy w odróżnieniu od treningów aerobowych. Pozwala mu przy tym na dłuższe odpoczynki pomiędzy seriami. Dzięki czemu stanowi on jedną z metod profilaktyki przeciwzawałowej rekomendowanej przez AHA (American Heart Association).
🏋‍♂Zwiększenie masy mięśniowej i wzmocnienie układu kostnego
Systematyczny treningi siłowy powoduje zmiany czynnościowe i anatomiczne. Tyczy się to
zarówno mięśni szkieletowych, jak i całego układu kostnego. Trening taki poprawia koordynację nerwowo-mięśniową, co w dalszej kolejności wpływa na poprawę precyzja oraz szybkość ruchów
Serdecznie zapraszamy 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 229 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO