Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:17
Wczoraj:1256
W tygodniu:2482
W miesiącu:32243
Ogólnie:3863165

Kto jest online

3
Online

środa, 29, styczeń 2020 00:40

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Każdy trening, aby był efektywny ma swoje zasady, i tak samo jest ze skakaniem na skakance. Skakanie na skakance niesie za sobą wiele korzyści, ale by ćwiczenia ze skakanką były efektywne należy poznać zasady tego treningu. Podczas 30 minutowych ćwiczeń możemy spalić aż 250 kilokalorii, wzmocnić mięśnie nóg, ich stawy i kości oraz wymodelować uda i pośladki. Ale by do tego doszło, by nasz trening był efektywny musimy ćwiczyć minimum pół godziny dziennie trzy razy w tygodniu,

najlepsze efekty osiągniemy ćwicząc 4-6 razy w tygodniu. Oczywiście przed każdym treningiem nie możemy zapominać o rozgrzewce. Przez pierwsze 10 minut możemy wykonywać lekkie podskoki bez skakanki, wymachy ramion, skłony i przysiady. Trening możemy rozpocząć od serii 10 skoków wolnych przeplatanych 10 skokami szybkimi. Najlepiej jest wykonać trzy takie serie, po czym zmieniamy sposób skakania. Następnie możemy wykonać znowu trzy takie same serie ale za to ze skrzyżowanymi rękoma. Następnie również wykonujemy trzy serie tylko że tym razem raz na jednej, raz na drugiej nodze. Bardzo ważne jest aby trening był urozmaicony. Następna zasada to stopniowo wydłużamy czas treningu do około 15-20 minut. Zaleca się aby wykonywać 130 podskoków na minutę. A po zakończonym treningu ze skakanką należy koniecznie pamiętać o stretchingu. Przy regularnych treningach ze skakanką należy pilnować właściwej postawy ciała. Plecy powinny być wyprostowane, brzuch napięty i wciągnięty, łokcie blisko tułowia, a barki ściągnięte. Należy starać się nie napinać ramion. Ważne jest także aby podczas skakania na skakance nie poruszać barkami. Pracujemy jedynie nadgarstkami i dłońmi. Ćwiczenia na skakance nie wymagają od nas jakiegoś specjalnego przygotowania fizycznego i mogą je wykonywać praktycznie wszyscy. A jeśli nauczymy się i poznamy zasady skakania na skakance nasz trening oprócz tego, że będzie bezpieczny to przyniesie szybko zamierzone efekty.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 214 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO