Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1241
Wczoraj:1209
W tygodniu:2450
W miesiącu:32211
Ogólnie:3863133

Kto jest online

4
Online

wtorek, 28, styczeń 2020 23:47

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Prawidłowo przeprowadzony trening powinien składać się z trzech elementów; rozgrzewki, treningu właściwego oraz ćwiczeń wyciszająco-rozciągających. Tak przeprowadzony trening będzie dla nas nie tylko bezpieczny ale i efektywny. Rozgrzewka, jest ona bardzo ważna, jest to nieodłączny element treningu. Dobrze przeprowadzona rozgrzewka minimalizuje ryzyko urazu czy kontuzji. Bardzo dobrze przygotowuje nasz organizm do wzmożonego wysiłku podczas treningu właściwego...

Rozgrzewka pozwala na rozruszanie zastałych stawów, podwyższa temperaturę ciała, rozszerza naczynia krwionośne i przyśpiesza przepływ krwi. Wszystko to wpływa na efektywniejsze dotlenienie pracujących mięśni. Rozgrzewka powinna trwać około 5-15 minut, w umiarkowanym tempie. Trening właściwy, czas trwania treningu zależy od naszych możliwości, kondycji, stopnia zaawansowania, stanu zdrowia, czy dyscypliny którą uprawiamy. Ćwiczenia wyciszająco-rozciągające, etap ten powinien być najkrótszy, powinien trwać kilka- kilkanaście minut. Cel tych ćwiczeń to umożliwienie powrotu między innymi ciśnienia krwi czy oddechu do stanu przed podjęciem wysiłku. Ćwiczenia kończące trening powinny być lekkie, rozluźniające i wyciszające o niewielkiej intensywności.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 247 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO