Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:252
Wczoraj:1295
W tygodniu:7606
W miesiącu:29113
Ogólnie:3860035

Kto jest online

4
Online

niedziela, 26, styczeń 2020 07:06

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na ból kolan wzmocnią mięśnie i więzadła w okolicach stawu kolanowego. Zwiększy to stabilność stawu oraz ochroni go przed przeciążeniami. Ćwiczenia wzmacniająco-rozciągające są bardzo dobrym sposobem na zapobieganie bólowi kolan, ale należy pamiętać, że ćwiczeń nie należy wykonywać od razu po doznanej kontuzji. Staw kolanowy musi się zregenerować i przez około 2-3 dni nie należy w ogóle trenować...

Gdy ból się zmniejszy możemy przystąpić do ćwiczeń. Ćwiczenia wzmocnią mięśnie, ścięgna i więzadła przy rzepce kolanowej, przez co kolano jest bardziej odporne na przeciążenia i kontuzje. Ćwiczenia wzmacniające są bezpieczne, a prawidłowo wykonywane nie przysporzą nam bólu. Ćwiczenia oparte są głównie na napinaniu mięśni w sposób izometryczny czyli bez rozciągania mięśnia. Oczywiście, by ćwiczenia przyniosły zamierzone efekty należy wykonywać je regularnie. Należy także pamiętać że przed każdym treningiem koniecznie musimy przeprowadzić rozgrzewkę. Przykładowe ćwiczenia na ból kolan to unoszenie nogi w wyproście czy rozciąganie z gumą.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 287 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO