Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1097
Wczoraj:1243
W tygodniu:6020
W miesiącu:27527
Ogólnie:3858449

Kto jest online

10
Online

piątek, 24, styczeń 2020 23:15

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Trening PiYo łączy w sobie elementy pilatesu i jogi. Jest idealny dla osób, które chcą spalić zbędną tkankę tłuszczową ale nie mogą wykonywać intensywnych ćwiczeń fizycznych. PiYo jest to forma aktywności, na którą składają się elementy rozciągające, wytrzymałościowe oraz siłowe. Łączone są ćwiczenia statyczne z dynamicznymi. PiYo ćwiczymy przez 60 dni, 6 razy w tygodniu, jeden dzień przerwy służy regeneracji. Dodatkowo trening PiYo podzielono na 7 przeplatających się bloków tematycznych,

dzięki czemu ćwiczenia nie są monotonne. W treningu bardzo ważna jest precyzja, dzięki prawidłowej technice szybciej uzyskamy oczekiwane efekty. Elementy treningu, pierwszy blok polega na poznaniu podstawowych pozycji. Kolejne bloki mają wzmocnić górne i dolne partie ciała. Ćwiczenia są płynne wykonywane w tempie o umiarkowanej szybkości w połączeniu z treningiem, który ma zwiększyć siłę. W dolnych partiach ciała kształtujemy łydki oraz wzmacniamy pośladki, zaś w górnych częściach ciała kształtujemy ramiona i triceps. Kolejny blok to krótkie cardio oraz interwałowy, wytrzymałościowy i modelujący trening. Niektóre ćwiczenia mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej, inne wymagają dłuższego pozostania w jednej pozycji.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 521 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO