Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:743
Wczoraj:854
W tygodniu:743
W miesiącu:2405
Ogólnie:4070586

Kto jest online

8
Online

poniedziałek, 03, sierpień 2020 19:06

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Jest to jedno z popularniejszych ćwiczeń na wyrzeźbienie mięśni brzucha. Aerobiczna 6 Weidera nie wymaga od nas bardzo dobrej kondycji, ćwiczenia nie są skomplikowane. Wymaga jednak od nas dużej wytrwałości i cierpliwości, gdyż ćwiczenia należy wykonywać codziennie, przez co może wydawać się monotonne. Na efekty tego ćwiczenia trzeba czekać aż 42 dni. Aerobiczna 6 Weidera jest to zestaw sześciu następujących po sobie ćwiczeń aerobowych...

Należy wykonywać je bez przerwy. Podczas wykonywania ćwiczeń powinniśmy pamiętać o wstrzymaniu ruchu w momencie maksymalnego napięcia mieśni na około 3 sekund. Na początku trenign składa się z 6 cykli ćwiczeń, dane ćwiczenie wykonujemy 6 razy oraz składa się od 2 do 3 serii, jest to liczba powtórzeń cykli w ciągu dnia. Z czasem liczbę cykli i serii zwiększamy, systematycznie, z początkiem każdego tygodnia rośnie ilość powtórzeń ćwiczeń w jednej serii. 42-go, czyli ostatniego dnia trening składa się z 24 cykli, które powtarzamy 3 razy. Aby efekty ćwiczenia były zadowalające należy przez 42 dni przestrzegać programu treningowego. Nie można pozwolić sobie na więcej niż 1 dzień przerwy, inaczej trening nie będzie efektywny.

 

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 739 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO