Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:233
Wczoraj:746
W tygodniu:2690
W miesiącu:10440
Ogólnie:4054142

Kto jest online

1
Online

czwartek, 16, lipiec 2020 05:24

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Liczenie kroków staje się coraz bardziej popularne i modne. Większość z nas zaopatrzyła się w specjalne zegarki, które mierzą kroki, puls itp. lub po prostu ściągnęła aplikacje na swój telefon. Dzięki czemu staramy się wyrabiać dzienną liczbę kroków. Mierzenie kroków jest zdrowym nawykiem, który powinien stać się naszą codziennością. Spacerów w naszym życiu powinno być jak najwięcej, zwłaszcza tych dłuższych o umiarkowanym wysiłku,

dzięki czemu będą najbardziej efektywne w spalaniu tkanki tłuszczowej. A ile kroków powinniśmy robić? Światowa Organizacja Zdrowia informuje, że zdrowe osoby powinny dziennie wykonywać około 6-8 tysięcy kroków. Większość z nas stawia sobie za cel 10 tysięcy kroków, co jest bardzo pożyteczne dla naszej figury i zdrowia. Chodzenie jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym, wyrabianie dziennego limitu właśnie około 10 tysięcy da nam korzyści takie jak; zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia, zmniejsza ryzyko udaru i zawału, wzmacnia więzadła, dotlenia i wzmacnia mięśnie, poprawia samopoczucie i dodaje energii, wyrównuje ciśnienie tętnicze, zwiększa tempo przemiany materii oraz spala nadmiar tkanki tłuszczowej.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 537 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO