Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:214
Wczoraj:888
W tygodniu:214
W miesiącu:23375
Ogólnie:4147104

Kto jest online

4
Online

poniedziałek, 26, październik 2020 07:23

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Jeżeli zadyszka łapie nas po codziennych czynnościach, na przykład po wejściu po schodach wystarczy że popracujemy nad swoją kondycją. Najlepiej zacząć jest od zmiany naszych codziennych nawyków. I tak zamiast jazdy samochodem wybieramy przechadzkę pieszo, zamiast windy wybieramy schody, warto jest także poświęcić minimum 30 minut dziennie na spacer. Po jakimś czasie warto jest do tego dołączyć ćwiczenia kardio,

czyli jazda na rowerze, marszobiegi, stepper czy orbitrek. Z początku wystarczą około 30 minutowe treningi a wraz z wytrenowaniem zwiększamy tn czas. Warto także stosować ćwiczenia, któe szybko podnoszą tętno, zwiększają wytrzymałość przez co wzmacniają całe ciało. Osoby, które dopiero zaczęły treningi i złapie ich zadyszka powinny dostosować tempo do swoich możliwości, intensywność ćwiczeń jest zbyt duża w stosunku do możliwości. Powinny one nie forsować się, należy stopniowo zwiększać obciążenie, powinny zwalniać tempo podczas treningu, powinny głęboko oddychać, obowiązkowo przeprowadzać rozgrzewkę przed treningiem oraz pamiętać o nawodnieniu.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 745 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO