Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:311
Wczoraj:829
W tygodniu:5715
W miesiącu:18001
Ogólnie:4114405

Kto jest online

12
Online

niedziela, 20, wrzesień 2020 12:20

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dobór obciążenia treningowego ma ogromny wpływ na efektywność ćwiczeń siłowych. Najczęściej popełniany błąd to wybieranie zbyt dużych ciężarów, które nie pozwalają na dokładną prace mięśnia. Natomiast zbyt mały ciężar nie dostarcza żadnych bodźców w treningu siłowym... Warto poświęcić chwilę na ustalenie odpowiedniego obciążenia treningowego. 
Niezależnie od celu treningowego, osoby zaczynające przygodę z treningiem siłowym powinny skupić się na maksymalnej technice w każdym ćwiczeniu. Opanowanie podstawowych ruchów przekłada się m.in. na

lepszą koordynację i większe możliwości organizmu na treningu. Można to osiągnąć dzięki pracy z niewielkim obciążeniem. Małe ciężary pozwalają na:

💪prawidłowe wyczucie pracy mięśni,
💪opanowanie techniki
💪prawidłowy oddech w trakcie ćwiczeń.

Zapraszamy na treningi !!!

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 670 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO