Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:324
Wczoraj:829
W tygodniu:5728
W miesiącu:18014
Ogólnie:4114418

Kto jest online

8
Online

niedziela, 20, wrzesień 2020 12:52

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Techniki kopnięć dzielimy na podstawowe, między innymi frontalne, okrężne czy boczne, obrotowe z wyskoku oraz wyskoki z obrotem. Każdy z nich dzieli się na kilka rodzajów, na przykład boczne, okrężne, hakowe czy opadające w zależności od sposobu prowadzenia kończyn.

Kopnięcia frontalne, wykonujemy je unosząc kolana do góry i mocno wypychając nogę wprzód. Uderzamy powierzchnią całej stopy w brzuch lub klatkę piersiową. ..

Przed kopnięciem przednią nogą można wykonać przeskok zmieniając nogi miejscami.

Low kick przednią nogą, wykonujemy albo na zewnętrzną część nogi przeciwnika albo na wewnętrzną część nogi ustawionej przeciwnie do naszej. To kopnięcie jest niskie i szybkie. Ważne jest aby najpierw dostawić bocznie piętę tylnej nogi do przedniej, a dopiero następnie kopnąć. Osoby bardziej zaawansowane mogą wykonywać i tutaj również przeskoki.

Kopnięcia tylną nogą, należy skręcić się na stopie tak aby noga ustawiła się bocznie do zewnątrz. Takie ustawienie stopy jest bardzo ważne podczas kopania, chroni kolana nogi podporowej od kontuzji. W taki sam sposób możemy kopać na brzuch oraz głowę. Te kopnięcia wymagają większego zakresu ruchu, który trenuje się poprzez rozciąganie.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 731 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO