Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:763
Wczoraj:928
W tygodniu:3532
W miesiącu:20303
Ogólnie:4144032

Kto jest online

7
Online

czwartek, 22, październik 2020 18:40

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Na początku naszych treningów kalistenicznych powinniśmy skoncentrować się na nauce prawidłowych wzorców ruchowych. Dla tego warto jest poświęcić czas na dbanie o dokładność wykonywania ćwiczeń. Bardzo ważne jest również wzmacnianie ciała, aby móc wykonywać coraz trudniejsze warianty ćwiczenia. Oczywiście przed treningiem należy przeprowadzić co naj mniej 10 minutową rozgrzewkę,

mogą to być pajacyki, trucht, przeskoki z wymachami. Następnie przechodzimy do ćwiczeń mobilizujących oraz rozciągających. I dopiero po takiej rozgrzewce przechodzimy do treningu właściwego. Ćwiczymy około 3 razy w tygodniu. Plan treningów kalistenicznych możemy stosować przez okres od 4 do 6 tygodni, zwiększając ilość powtórzeń, bądź skracając czas przerw.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 701 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO