Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:767
Wczoraj:928
W tygodniu:3536
W miesiącu:20307
Ogólnie:4144036

Kto jest online

6
Online

czwartek, 22, październik 2020 18:44

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Kalistenika jest to trening siłowy, który opiera się na ćwiczeniach z własną masą ciała. Ćwiczenia kalisteniczne aby były efektywne powinny być wykonywane prawidłowo technicznie. Bardzo ważne jest również ułożenie odpowiedniego planu treningowego. Wystarczy tylko 6 ćwiczeń kalistenicznych, aby skutecznie wzmocnić i wyrzeźbić wszystkie partie ciała. Do ćwiczeń tych należą; pompki, wzmacniają klatkę piersiową i tricepsy. Podciąganie na drążku,

trenuje mięśnie pleców i bicepsy. Przysiady, wzmacniają mięśnie nóg. Unoszenie nóg, trenuje mięśnie brzucha. Mostek, trenuje mięśnie kręgosłupa. Pompki na poręczach, trenują mięśnie obręczy barkowej. Każde z tych ćwiczeń ma kilka wariantów trudności. Im większy poziom sprawności, tym trudniejsza technika wykonywania ćwiczeń. Jeżeli dopiero zaczynamy treningi powinniśmy zacząć od najprostszych ćwiczeń.

 

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 701 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO