Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:819
Wczoraj:931
W tygodniu:3678
W miesiącu:23706
Ogólnie:4176111

Kto jest online

12
Online

czwartek, 26, listopad 2020 18:51

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Istnieje wiele sposobów na rozluźnianie mięśni po treningu, najskuteczniejsze z nich to rolowanie na wałku, ćwiczenia rozciągające oraz ćwiczenia oddechowe. Jeżeli regularnie trenujemy na siłowni powinniśmy również pamiętać właśnie i o rozluźnianiu mięśni. Pominięcie rozluźniania naszych mięśni po treningu może doprowadzić do kontuzji czy różnego rodzaju urazów. Aby mięsień pracował poprawnie musi on zachować pełen zakres ruchu,

więc kiedy zapomnimy o regularnym rozluźnianiu mięśni wtedy doprowadzimy do ich bolesnych napięć. Rozluźniony i jednocześnie aktywny, silny mięsień to zdrowy mięsień. Dlatego powinniśmy pamiętać o tym, aby po każdej sesji treningowej wykonać kilka ćwiczeń rozluźniających i doprowadzić nasz układ ruchu do równowagi. Spięte mięśnie powinniśmy rozluźniać w szczególności gdy odczuwamy ból kłujący lub ciągnący w danym mięśniu lub jego okolicach. Gdy czujemy nieprzyjemne przeskakiwanie i strzelanie stawu w okolicy danego mięśnia. Gdy straciliśmy mobilność i pełen zakres ruchu w stawie. Gdy mamy spadek siły i wytrzymałości. Gdy czujemy przewlekłe zmęczenie i mamy trudności w poruszaniu się.

 

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 751 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO