Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:192
Wczoraj:1125
W tygodniu:6043
W miesiącu:6043
Ogólnie:4287384

Kto jest online

6
Online

sobota, 06, marzec 2021 08:07

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Oczywiście każde ćwiczenia musi poprzedzać rozgrzewka, najlepiej jest wykonać prostą rozgrzewkę mogą to być pajacyki czy skipy. Przykładowa rozgrzewka przed treningiem na drabince koordynacyjnej; trucht w miejscu z przyśpieszeniami co około 20 sekund na 5 sekund wykonywany przez 3 minuty. Następnie pajacyki około 1 minuta, przeskoki z wymachami ramion tez 1 minuta, bieg bokserski, podskoki ze skrętami też po 1 minucie. Następnie rozciąganie dynamiczne. Po rozgrzewce przechodzimy do treningu, wykonujemy 5 przebiegnięć przez drabinkę z 30 metrami sprintu po niej,

odpoczynek pomiędzy rundami 40-60 sekund. Kolejno skip A przez drabinkę 5 długości z przerwą pomiędzy długościami 30 sekund. Następnie wbiegnięcia boczne od lewej nogi a następnie od prawej nogi jedna runda to dwie długości, 30 sekund przerwy pomiędzy rundami. Takich rund wykonujemy 5. Następnie pompka z pajacykiem w przód 5 długości drabinki 40-60 sekund przerwy pomiędzy długościami. Kolejno pompka wąska z obiema rękoma w drabince z przeskokiem do następnego szczebelka, 5 długości z 60 sekundami przerwy pomiędzy. Po wykonanym treningu schładzamy organizm poprzez rozciąganie i rolowanie mięśni przez około 10 minut.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 896 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO