Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:356
Wczoraj:778
W tygodniu:1134
W miesiącu:9562
Ogólnie:4317496

Kto jest online

7
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 12:19

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Togu sprawdza się w wielu sytuacjach, na przykład gdy chcemy poprawić równowagę, koordynację ruchową i balans ciała, zminimalizować ryzyko upadku, skorygować wadę postawy, poprawić siłę mięśniową, ukoić ból pleców w odcinku krzyżówo-lędźwiowym, ustabilizować stawy, wspomóc koncentrację i percepcję, odbyć trening motoryczny czy dla urozmaicenia aerobiku. Dysk może urozmaicić każde klasyczne ćwiczenie, na przykład pompki, można także ćwiczyć na nim statycznie. Przykładowe ćwiczenia na togu to balansowanie na siedząco,

ćwiczenie ma za zadanie wzmocnić mięśnie gorsetowe oraz poprawić równowagę. Kolejne ćwiczenie to balansowanie na jednej nodze, ćwiczenie to wzmacnia wiele mięśni, między innymi pośladków, nóg, brzucha i pleców, jest także bardzo dobrym wsparciem dla treningu biegowego. Kolejne ćwiczenie to przysiady, ćwiczenie to jest bardziej efektywne od zwykłych przysiadów, pobudza do pracy także mięśnie głębokie, czyli mięśnie poprzeczne brzucha, mięsień wielodzielny, przeponę oraz mięśnie dna miednicy, poprawia także koordynację ruchową. Kolejne ćwiczenie to wypad bokiem, ćwiczenie to głównie minimalizuje ryzyko kontuzji stawu skokowego, czyli jest idealne dla biegaczy lub piłkarzy.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 600 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO