Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:632
Wczoraj:878
W tygodniu:4283
W miesiącu:5945
Ogólnie:4074126

Kto jest online

5
Online

piątek, 07, sierpień 2020 13:19

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 Wakacje to świetny czas na zmianę swoich nawyków żywieniowych na lepsze. Bogactwo warzyw i owoców znacznie ułatwia nam ten proces. Latem czeka jednak na nas również mnóstwo pokus, które nie sprzyjają osiągnięciu zgrabnej sylwetki. Długie wieczory i czas spędzany na świeżym powietrzu sprzyjają grillowaniu, piknikowaniu i jedzeniu fast foodów. Miło też jest spotkać się z przyjaciółmi w ogródku ulubionej knajpki popijając zimne piwo. Niestety, słodkie przekąski czy tłuste potrawy między ustalonymi posiłkami nie są korzystne.

 Pij wodę, ograniczaj słodkie, gazowane napoje. Pamiętajmy, by w czasie upałów spożywać około dwóch litrów wody dziennie, aby organizm prawidłowo funkcjonował.Niektórym aż trudno uwierzyć, że pożywne mleko czy bogaty w witaminy sok, jak również napój typu cola – niszczący kości i zęby – zawierają w sobie podobną ilość kalorii! A piwo? To nie woda. Dwie półlitrowe szklanki tego złotego napoju wypite w miłym towarzystwie dostarczą 500 kcal. Wystarczy kilka przyjęć grillowych i waga, zamiast spadać w dół – stoi w miejscu, jak zaklęta. Przyjrzyj się dokładniej, ile kalorii znajdzie się na Twoim talerzu razem z kiełbaską, karkówką, popitych colą lub piwem.

Zobaczcie przykładowe menu na grilla :) (kiełbasa + pieczywo + sos) x 2 = 1080 kcal 2 x 0,5l piwa lub napoju słodzonego = 1000 kcal 2 kawałki karkówki + pieczywo = 740 kcal 2 x bajaderka = 800 kcal

Z koleia aby przebyć drogę na plażę musisz minąć czasami kilkanaście pułapek: budek z lodami i goframi. Co chwila w polu widzenia pojawia się hot dog, pizza, nie mówiąc już o zestawach fast food, każdy po ponad 1000 kcal! A porcja ryby smażonej w głębokim tłuszczu z frytkami i piwem? W naszych rozważaniach strach pomyśleć o złej pogodzie nad morzem! Uwaga na ryby! Porcja makreli gotowanej to nieco ponad 100 kalorii, porcja mintaja czy dorsza to nawet mniej niż 100 kalorii, podobnie szczupak, sandacz, tuńczyk czy tilapia. Niestety zazwyczaj podawane są po usmażeniu na głębokim oleju i panierowane. Wówczas kaloryczność takiej ryby może wzrosnąć nawet dwukrotnie. Sama panierka to prawie 200 kalorii. Dlatego korzystniej dla naszej sylwetki będzie zdecydować się na rybę pieczoną lub grillowaną. Uważajmy także na ryby wędzone, ponieważ również zawierają więcej kalorii.

Komentarze   

#5 Khan 2014-06-24 16:26
nie no proszę pozwólcie nam na odrobinę luksusu
#4 Adam1 2014-06-24 15:58
kochani w wakcje naprawdę moża sobie odrobinę popuścić :)
#3 BORAT 2014-06-24 15:29
wszystko jest dla ludzi zwłaszcza w wakacje :D
#2 El Pacerro 2014-06-24 12:18
fujjjjjjjjjjj
#1 Sztanga666 2014-06-24 10:07
Mnie gubią lody :( nie wiem jak mam się powstrzymać w upalne dni

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 932 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO