Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:5182
Wczoraj:6944
W tygodniu:47036
W miesiącu:33644
Ogólnie:5966806

Kto jest online

4
Online

niedziela, 05, maj 2024 18:31

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





LUBIKA






Z badania Sponsoring Monitor zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że w ubiegłym roku zainteresowanie sportem deklarowało 40 procent Polaków. Częściej interesują się nim mężczyźni (deklaruje to 60 proc. z nich) niż kobiety (22 proc.), które ponadto przyznają, że często oglądają transmisje z wydarzeń sportowych wyłącznie dla towarzystwa.
Niezmiennie sportem nr 1 w naszym kraju jest piłka nożna, ale jej popularność od kilku lat systematycznie spada. Drugie miejsce pod względem zainteresowania zajmują skoki, a trzecie siatkówka, a czwarte Formuła 1. W przypadku skoków i wyścigów bolidów także maleje zainteresowanie -  skoki w ciągu ostatnich 7 lat straciły ponad 20 procent, Formuła 1 od 2008 roku 15 procent. Z roku na rok rośnie za to popularność boksu, który w rankingu zajął piąte miejsce. Pięściarstwo niemal dwukrotnie bije żużel!

Najbardziej znanym polskim sportowcem pozostaje od lat Adam Małysz, jednak największe wzrosty popularności w ciągu ostatniego roku odnotowali Kamil Stoch (o 12,5 proc.) oraz pięściarze Tomasz Adamek (o 9,5 proc.) i Krzysztof „Diablo” Włodarczyk (o 9,3 proc.). Z kolei najwięcej na popularności stracili Jerzy Dudek (spadek o 6,7 proc.), Robert Kubica (4,9 proc.) oraz Mariusz Pudzianowski (4,5 proc.).
Wśród pięciu najpopularniejszych sportowców aż dwóch to bokserzy - Tomek Adamek (zajmuje trzecie miejsce) i Andrzej Gołota (piąty).

W ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła liczba Polaków uczestniczących jako widzowie w imprezach żużlowych (o 8,5 proc.), maratonach (o 6,8 proc.) oraz meczach siatkarskich rozgrywanych przez mężczyzn (o 4,5 proc.). Zmalał natomiast udział Polaków w imprezach związanych z takimi dyscyplinami jak koszykówka (o 9,8 proc.) oraz piłka ręczna (o 3 proc.).
Sponsoring Monitor to cykliczne badanie realizowane przez ARC Rynek i Opinia od 11 lat. W ub.r. zostało przeprowadzone metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej grupie 1814 mieszkańców Polski w wieku 15–65 lat. Próba miała charakter losowo-udziałowy i była reprezentatywna ze względu na typ miejscowości i województwo zamieszkania, płeć, wiek oraz wykształcenie.

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

























 


















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 557 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO