Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:171
Wczoraj:1064
W tygodniu:2596
W miesiącu:17757
Ogólnie:3252673

Kto jest online

3
Online

środa, 15, sierpień 2018 07:32

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Praktycznie każdy z nas ma nawyk niezdrowego podjadania między posiłkami, lub co gorsze kiedy dopadnie nas niespodziewany głód, często sięgamy po niezdrowe przekąski. Niestety ale często nagły spadek energii próbujemy zwalczyć czekoladą, a senność kawą. Na szczęście istnieją zamienniki tych niezdrowych produktów, dzięki którym dodamy sobie energii oraz dostarczymy organizmowi cennych witamin i minerałów. Idealnym sposobem na zdrową przekąskę są bakalie,

suszone owoce i morele oraz figi. Bakalie mają w sobie wiele cennych składników odżywczych przy czym są bardzo smaczne. Bakalie są niezawodne podczas wytężonego wysiłku umysłowego i fizycznego. Do bakalii zaliczamy orzechy i suszone owoce. Każde z nich mają inne właściwości, ale wszystkie mają witaminy z grupy B i D, żelazo, cynk i wapń. Suszone morele korzystnie wpływają na pracę serca, obniżają ciśnienie krwi, pomagają w leczeniu anemii. Wysoka zawartość beta-karotenu sprawia, że morele poprawiają odporność i pozytywnie wpływają na wygląd skóry. Rodzynki zaś obniżają poziom cholesterolu i przyśpieszają spalanie tłuszczu. Suszone śliwki i figi zawierają dużo błonnika, który korzystnie wpływa na układ trawienny i reguluje jego pracę. Daktyle dzięki zawartości salicylanów, są pomocne w zwalczaniu stanów zapalnych. Do bakalii zaliczamy także orzechy. Orzechy mają w swoim składzie duże ilości tłuszczu, co wpływa na ich kaloryczność. Warto jednak po nie sięgać ze względu na ich właściwości. Migdały dzięki zawartości witaminy E, pomagają utrzymać zdrowy i młody wygląd skóry a zawarty w nich magnez pomaga zwalczyć stres. Orzechy włoskie i laskowe pozytywnie wpływają na pracę układu nerwowego, a także poprawiają koncentrację oraz zdolność uczenia się. Ze względu na wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, orzechy mają bardzo niski poziom glikemiczny, dzięki czemu sycą na dłużej. Do ich zalet zaliczamy także wysoką zawartość błonnika. Obecność cynku, fosforu, potasu i żelaza w bakaliach korzystnie wpływa na układ krwionośny. Mimo, że niektóre składniki bakalii są dosyć kaloryczne to warto po nie sięgać. Bakalie to znakomity zamiennik niezdrowych przekąsek. Kiedy dopadnie nas głód czy spadek energii sięgnijmy po suszone owoce.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 422 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO