Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:502
Wczoraj:1164
W tygodniu:7119
W miesiącu:20238
Ogólnie:3365675

Kto jest online

4
Online

sobota, 17, listopad 2018 14:18

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Kółko do ćwiczeń jest to bardzo dobre urządzenie na wzmocnienie mięśni brzucha. Ćwiczenia z kółkiem wymagają od nas dużej cierpliwości oraz wytrwałości. Są dobrym urozmaiceniem treningu na brzuch, choć dla osób początkujących mogą być trudne do wykonania. Podczas tego ćwiczenia angażowanych jest wiele więcej mięśni niż tylko mięśnie brzucha. Ćwiczymy także naszą równowagę. Ćwiczenia z kółkiem wzmacniają mięśnie głębokie, co zapobiega bólom pleców. Działają na partie mięśniowe zlokalizowane w

okolicach pasa oraz na mięśnie głębokie, które służą do zachowania prawidłowej postawy i chronią kręgosłup przed przeciążeniami. Rodzaje kółek, które są dostępne to pojedyncze, podwójne, z platformami na stopy, z oporem, szerokie. Możemy je wykorzystywać do kilku rodzajów aktywności. Podczas ćwiczeń należy pamiętać, aby utrzymywać plecy cały czas wyprostowane. Ćwiczenia z kółkiem zaczynamy od około 3 serii po 10 powtórzeń. Wykonujemy je około 3 razy w tygodniu. Brzuszki z kółkiem polecane są dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Ćwiczenie wygląda następująco klękamy na podłodze, łapiemy za uchwyty kółka, ręce proste a brzuch napięty po czym odjeżdżamy kółkiem do przodu jak najdalej możemy następnie powoli wracamy do pozycji startowej. Ćwiczenie z kółkiem możemy wykonywać także z pozycji stojącej, z uklęku oraz z pozycji deski. Z pomocą kółka możemy wykonywać także brzuszki skośne. Efektem ćwiczeń z kółkiem jest wzmocnienie mięśni brzucha, mięśni pleców oraz mięśni naramiennych. Dzięki różnym wariantom ćwiczeń z kółkiem można wzmocnić także łydki, uda, pośladki oraz nogi. Regularne ćwiczenia z kółkiem wzmocnią też naszą wytrzymałość i poprawią równowagę a także pomogą utrzymywać prawidłową postawę. Są też dobrym sposobem na poradzenie sobie z bólem odcinka lędźwiowego kręgosłupa.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 566 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO