Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:806
Wczoraj:1159
W tygodniu:806
W miesiącu:23742
Ogólnie:3437963

Kto jest online

9
Online

poniedziałek, 21, styczeń 2019 18:09

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Trening na rzeźbę aby był efektywny musi składać się z ćwiczeń siłowych, aerobów i interwałów. Kiedy połączymy te trzy formy wysiłku osiągniemy najlepsze rezultaty w redukcji zbędnych kilogramów. Ćwiczenia siłowe powinny być z ciężarkami, ćwiczenia aerobowe na przykład bieganie lub jazda na rowerze a interwały polecane są ze względu, że nie powodują dużych ubytków mięśni. Z ćwiczeniami na rzeźbę nie można przesadzić, gdyż może to doprowadzić do utraty mięśni...

Polecane jest wykonywanie około 3 treningów siłowych tygodniowo, a około 3-4 treningi kardio lub interwałowe po treningu właściwym lub w dni wolne. Następne o czym powinniśmy pamiętać podczas robienia rzeźby to obciążenie z jakim ćwiczymy. Nie zmniejszamy obciążenia i nie zwiększamy liczby powtórzeń, gdyż może się to przyczynić do utraty masy mięśniowej. Utrzymujemy dotychczasowy plan treningowy, a tkanka tłuszczowa i tak będzie spalana dzięki aerobom i diecie. Należy także zwiększyć intensywność naszych treningów, skracamy lub zupełnie pomijamy przerwy między seriami. Polecane są serie łączone, dwa ćwiczenia na tę samą grupę mięśniową wykonuje się jedno po drugim bez przerwy, oraz superserie, dwa ćwiczenia na przeciwstawne grupy mięśniowe wykonuje się jedno po drugim bez przerwy, oraz serie kombinowane, dwa ćwiczenia na różne partie mięśniowe wykonane wykonane bez przerwy. Dzięki tym metodom ćwiczeń nasze mięśnie poprawiają strukturę, stają się bardziej uwydatnione. Cykl treningowy na rzeźbę powinien wynosić około 4-9 tygodni, a czas trwania treningu to około godzina. Wykonujemy 4-5 ćwiczenia na duże partie mięśni, a 3-4 na małe, liczba powtórzeń to około 10-15. Serii w treningu powinno być około 3-5.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 394 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO