Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:34
Wczoraj:1089
W tygodniu:1123
W miesiącu:16895
Ogólnie:3635275

Kto jest online

4
Online

wtorek, 16, lipiec 2019 00:45

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Sztangę możemy trzymać na dwa sposoby nachwytem lub podchwytem. To w jaki sposób ją trzymamy ma wpływ na to jakie mięśnie angażujemy do pracy. Wiosłowanie sztangą nachwytem, łapiemy sztangę od góry palce skierowane w dół, a kciuk na dół. Szerokość chwytu ma tu bardzo duże znaczenie. Kiedy trzymamy nachwytem ale wąsko, mniej więcej na wysokości barków lub węziej aktywuje do pracy głównie mięsień najszerszy grzbietu. Jest to chwyt aby rozbudować plecy. Nachwyt szeroko,

kiedy w ten sposób chwytamy sztangę wtedy najmocniej włączamy do pracy mięśnie grzbietu oraz górną część pleców. Wypośrodkowany chwyt, sztangę łapiemy na szerokość barków jest najlepszą wersją chwytu. Wówczas wszystkie mięśnie równomiernie włączą się do pracy. Mięśnie, które pracują podczas nachwytu to; mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny, mięsień równoległoboczny, mięsień obły większy, mięsień naramienny tylni a także triceps. Wiosłowanie sztangą podchwytem, sztangę chwytamy od dołu, palce skierowane w górę a kciuk przełożony na górę. Mięśnie, które pracują podczas wiosłowania podchwytem to; mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny, mięsień obły większy a także biceps.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 256 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO