Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:709
Wczoraj:1089
W tygodniu:1798
W miesiącu:17570
Ogólnie:3635950

Kto jest online

5
Online

wtorek, 16, lipiec 2019 16:38

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Aby pozbyć się odstającego brzucha należy połączyć dietę z odpowiednimi ćwiczeniami. Ćwiczenia na odstający brzuch powinny łączyć w sobie wysiłek aerobowy i siłowy. Odstający brzuch to efekt nadmiaru tkanki tłuszczowej, i aby się jej pozbyć należy właśnie połączyć dietę oraz ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową. Wszystko to wpłynie na to, że nasz brzuch będzie wyrzeźbiony, smukły i pozbawiony tkanki tłuszczowej. Dieta, aby nasz brzuch wyglądał atrakcyjnie należy...

unikać fast foodów, produktów wysoko tłuszczowych i żywności przetworzonej. Powinniśmy dostarczać także odpowiednią ilość białka w diecie oraz zminimalizować węglowodany proste, które mogą prowadzić do otłuszczania okolic brzucha. Ale sama dieta to nie wszystko, należy także ćwiczyć. Ćwiczenia, pomagają ujędrnić brzuch, wyszczuplić go, nadają mu odpowiednie rysy a także wzmacniają brzuch, co wpływa na prawidłową postawę ciała. Prawie każdy wysiłek fizyczny aktywuje mięśnie brzucha do pracy. W walce z odstającym brzuchem pomogą nam w szczególności treningi aerobowe i interwałowe, najlepiej spalają one tkankę tłuszczową, a do nich dobieramy ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Przykładowe ćwiczenia które możemy wykonywać to między innymi burpees, na to ćwiczenie składa się podskok, przysiad, deska i pompka. Podczas tego ćwiczenia mięśnie są cały czas spięte. Jest to jedno z lepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha i na spalanie tkanki tłuszczowej. Kolejne przykładowe ćwiczenie to sprint. Podkręca ono metabolizm i pomaga zrzucić brzuch. Kolejne ćwiczenie to podskoki ze skrętem bioder. Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięśnie skośne brzucha. Ćwiczenia, które możemy jeszcze wykonywać to między innymi deska czy przysiad i wyskok.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 215 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO