Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:200
Wczoraj:1060
W tygodniu:200
W miesiącu:23566
Ogólnie:3641946

Kto jest online

2
Online

poniedziałek, 22, lipiec 2019 06:00

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na plecy obejmują głównie ćwiczenia na mięśnie grzbietu. Silne mięśnie grzbietu zapewniają prostą postawę. Regularne ćwiczenia na plecy spowodują, że mięśnie grzbietu będą lekko zarysowane a sylwetka wydawać się będzie wyższa i smuklejsza. Ćwiczenia na plecy są bardzo wymagające, należy wykonywać je regularnie aby mieć mocne plecy. Oczywiście przed ćwiczeniami na plecy należy przeprowadzić co najmniej 10 minutową rozgrzewkę,

skręty i wymachy ramion, kilka skłonów. Po czym przechodzimy do ćwiczeń, które należy wykonywać powoli i starannie. Jedno z najważniejszych ćwiczeń na budowanie naszych pleców jest podciąganie. Możemy je wykonywać szerokim, wąskim nachwytem, podchwytem oraz chwytem mieszanym. Ćwiczenie wygląda następująco chwytamy drążek nachwytem na szerokość barków, wisząc ściągamy łopatki, po czym wykonujemy ruch w górę, który kończy się w momencie zetknięcia się mięśni piersiowych z drążkiem. Ćwiczenie to jest idealne na powiększenie szerokości mięśni grzbietu. Kolejne przykładowe ćwiczenie to wiosłowanie hantlem w opadzie tułowia. Są różne warianty tego ćwiczenia jednym z nich jest przyciąganie ciężaru w podporze. Ustawiamy się tak, by jedno kolano i dłoń opierały się o ławkę, druga noga stoi na podłożu. Hantle trzymamy w wyprostowanej ręce, po czym wykonujemy ruch polegający na przyciąganiu ręką ciężaru do ciała. Jest to jedno z ćwiczeń dzięki któremu powiększymy grubość mięśni grzbietu. Kolejne ćwiczenie, które warto jest wykonywać to ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej. Jest to świetne uzupełnienie podciągania oraz pozwoli na maksymalną izolację najszerszego grzbietu. W zależności od rodzaju chwytu w tym ćwiczeniu będziemy w inny sposób aktywować do pracy mięśnie najszersze grzbietu. Kolejnym również bardzo dobrym ćwiczeniem jest ściąganie drążka na prostych rękach stojąc.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 200 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO